Společnost


Smart Advert LP

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78038Navrácení financí za vrácené nevyhovující zboží.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2024, před 5 měsíci

Eliška Chrapková

Znění stížnosti

Dobrý den vážení,

zakoupila jsem si u Vás 6 ks Hondrostrong Forte,které mi po vyzoušení vyvolávalo nesnesitelnou bolest nervu v hlavě. Z tohoto důvodu jsem Vám výrobek 5 ks, poslala zpět na Vaši adresu v záhlaví dodaného dokladu. Balíček jsem posílala dne 01.07.24 a do dnešního dne jsem od Vás neobdržela peníze ani informaci. Ano volal mi nějaký muž,po mém telefonickém urgování že mám poslat IBAN mého účtu. Jenomže to jsem zrovna byla v autobuse a číslo jsem mu předat nemohla. Slíbil mi, že mi zavolá odpoledne,ale už se mi neozval! Volala jsem na to číslo mnohokrát,ale marně.Proto Vám dnes píši,abyste mi laskavě peníze co nejdříve poslali. Předem Vám moc děkuji

Věřím, že Vám záleží na dobrém jménu Vaši firmy a můj problém brzy vyřídíte. S pozdravem E.CH.
Můj IBAN je viz referenční údaj

Má adresa ELIŠKA CHRAPKOVA


Produkt

Objednávka č.142794025 ze dne 22.06.24 Kupní smlouva č.142794025 Typ platby" C.O.D.


Požadované řešení

Poslat zpět peníze za nepoužité zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 13:13, před 5 měsíci

Vzhledem k tomu, že se o společnosti nedají dohledat žádné informace, je pravděpodobné, že se jedná o podvodnou stránku. Spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci. Pokud se spotřebitel domnívá, že došlo k trestnému činu, může se také obrátit na orgány činné v trestním řízení (např. Policii ČR).

V daném případě spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva. Z tohoto důvodu je šance na uplatnění práva minimální.

Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu apod.) a ověřili si e-shop či prodávajícího, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 13:45, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.