Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den vážení,
zakoupila jsem si u Vás 6 ks Hondrostrong Forte,které mi po vyzoušení vyvolávalo nesnesitelnou bolest nervu v hlavě. Z tohoto důvodu jsem Vám výrobek 5 ks, poslala zpět na Vaši adresu v záhlaví dodaného dokladu. Balíček jsem posílala dne 01.07.24 a do dnešního dne jsem od Vás neobdržela peníze ani informaci. Ano volal mi nějaký muž,po mém telefonickém urgování že mám poslat IBAN mého účtu. Jenomže to jsem zrovna byla v autobuse a číslo jsem mu předat nemohla. Slíbil mi, že mi zavolá odpoledne,ale už se mi neozval! Volala jsem na to číslo mnohokrát,ale marně.Proto Vám dnes píši,abyste mi laskavě peníze co nejdříve poslali. Předem Vám moc děkuji
Věřím, že Vám záleží na dobrém jménu Vaši firmy a můj problém brzy vyřídíte. S pozdravem E.CH.
Můj IBAN je viz referenční údaj
Má adresa ELIŠKA CHRAPKOVA
Objednávka č.142794025 ze dne 22.06.24 Kupní smlouva č.142794025 Typ platby" C.O.D.
Poslat zpět peníze za nepoužité zboží.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se o společnosti nedají dohledat žádné informace, je pravděpodobné, že se jedná o podvodnou stránku. Spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci. Pokud se spotřebitel domnívá, že došlo k trestnému činu, může se také obrátit na orgány činné v trestním řízení (např. Policii ČR).
V daném případě spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva. Z tohoto důvodu je šance na uplatnění práva minimální.
Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu apod.) a ověřili si e-shop či prodávajícího, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.