Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78039Neochota personálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2024, před 5 měsíci

Lucia Babicova

Znění stížnosti

Slečna stewardka Sandra na drahe Zilina - Praha.
V Hodonine sme si objednali kavu (v cene listka) a dzus za 0,90€, platila som kartou, peniaze mi z uctu strhlo, slecne vysiel blocek z terminalu. Asi po hodine sa pytame kde je kava, vraj sa jej pokazil kavovar (zaplateny dzus nam ale dat mohla), po dalsich 20 minutach som sa pytala na dzus a kavu a zrazu jej nepresla platba. Preco som ale nedostala kavu ktora bola zadarmo, ked medzitym spolusediaci v kupe si kavu objednali a dostali ju. Az po dotazovani teamleadra stewardov moja poziadavka po 1,5 hodine bola vyriesena
Asi hodinu pred Prahou som si opat u dotycnej chcela objednat 2 croissanty, odbila ma s tym, ze nema, na co ju ale teamleader stewardov upozornil, ze treba sa najprv pozriet. Dostala som od nej odpoved “no dobre este za vami pridem”. Prisla po 15 minutach spytat sa ci moze nieco odniest, pripomenula som jej croissanty, zamyslela sa a odpovedala “nemame”. Absolutne nevedela kde je sever, neochotna, zabudnuta. Zabudnut moze kazdy, sme ludia, ale nech aspon nerobi z cestujucich hlupakov.
Slecnu zjavne praca nebavi, odporucam aby prehodnotila svoj pristup praci, v dnesnej dobe by si ju mala viac vazit.


Požadované řešení

Zmenit pristup k praci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 14:20, před 5 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2024 21:05, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.