Společnost


Aradea s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#7804Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2015, před 9 lety

Petr Svoboda

Znění stížnosti

Dobrý den.
Předem mého dopisu Vám stručně vysvětlím svou situaci.
Od společnosti gigamall jsem zakoupil 11.5.2015 mobilní telefon Samsung Galaxy S4 i9505, který posléze v řádném termínu po zaplacení doručili.
Bohužel po snaze přeinstalování softwaru přestal fungovat. Jako řádnou reklamaci jsem 18.5 jej poslal zpět na firmu a čekal jsem
na vyjádření.21.5 byla reklamace zaevidována. 17. 6 jsem byl informován, vaše reklamace bohužel nebyla uznána. Dle vyjádření našeho technika závada musela být způsobena neopatrným zacházením.
Očekával jsem, že tedy přístroj zašlou zpět. To se však nestalo a po dalším telefonátu mi bylo
sděleno zcela jiné tvrzení. Servis čeká na součástku, že bude vyměněa základní deska a mobilní telefon bude opraven. Čekal jsem, ikdyž to nejspíš byla chyba.
Zhruba 50.den od zahájení reklamačního řízení jsem po několikátém (marném) telefonickém pokusu dozvědět se skutečný stav věci a tak jsem to začal
vážně řešit, že případ posunu dále. Skutečně ještě ten den 20.7 přišla odpověď na email, že mi telefon zašlou nový. To se opět nestalo.
Na email napsali, že nakonec bude opraven a zaslán telefon opravený. Po dalším telefonickém připomenutí, že opět nesplnili
slibovaný termín konečně přišel telefon dne 21.8. Není ale zcela funkční, bohužel se objevily jiné softwarové závady.
V horní rolovací liště není ikona mobilních dat a ani v nastavení pro přidání ikon není.Nefunguje ani internet.
Ani po návštěvě operátora mi nedokázali pomoci.
Znovu jsem kontaktoval telefonicky firmu a následně jim mobil zaslal zpět. Dne 24.8 telefon obdrželi a následně mě informovali, že reklamace
byla uznána a bude vyřešena opravou zboží. Následně 17.9 mě mobil přišel zpět, ale s jinou vadou > mobil měl na display dva škrábance a zadní kryt
byl poškozen.
Všechny důkazy mohu doložit.


Produkt

Samsung galaxy S4 GT-i9505


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2015 21:44, před 9 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Jestliže se zboží vrátí z reklamačního řízení poškozené, je vhodné toto prodejci bezodkladně namítnout a žádat náhradu škody. V souladu s ustanovením § 2944 občanského zákoníku odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno.

Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2015 13:30, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.