Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#78044Špatně dodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2024, před 5 měsíci

Jarka Rutova Bártová

Znění stížnosti

Necháváme si posílat zboží od Temu na adresu *** a vždy nám přijde do zasilkovny NAD VINNÝM POTOKEM PRAHA 10. Na Praze 4 u naší adresy je spousta jiných zásilkoven.Nechceme aby nám zásilky chodili do zásilkovny Nad Vinným potokem je to na Praze 10 nejezdí tam MHD. Je to na místě kde je to samý bezdomovec. Bojíme se tam chodit. Byli jste se tam někdy podívat? Psali jsme už k vám několikrát a nikomu nepřišla od vás odpověď. Děkujeme Rutova. TRAVNIKOVA. Novotná. Hudečková atd. Všechny z ***


Požadované řešení

Temu odesílatele jsme informovali máme se obrátit na vás. NEPOSÍLAT NÁM ZÁSILKY DO ZASILKOVNY NAD VINNÝM POTOKEM PRAHA 10.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2024 17:49, před 5 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.9.2024 10:30, před 4 měsíci

Dobrý den, paní Bártová, pokud jsme vaši zásilku doručili do výdejního místa, je to tak zřejmě proto, že tento způsob přepravy zvolil e-shop, kde jste si zboží objednal. Dopravce a typ přepravy totiž vybírá vždy odesílatel. Nemůžeme ovlivnit, jestli bude zásilka doručena na adresu nebo na výdejní místo, protože u zásilek určených na výdejní místa obdržíme pouze jméno, telefon a adresu výdejního místa, nikoliv adresu bydliště adresáta. Více informací o tom, jak to u zásilek objednaných z Temu funguje, najdete v tomto článku: https://www.zasilkovna.cz/blog/jak-funguje-dorucovani-zasilek-z-e-shopu-temu. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.9.2024 10:37, před 4 měsíci


Jarka Rutova Bártová

Hodnocení: