Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#78045Výluka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2024, před 4 měsíci

Aneta Bednářová

Znění stížnosti

Dnes jsem mela jet vlakem Os 7177, ale bohuzel jsou zde neschopni pruvodci kteri nedokazou zkontrolovat zastavku poradne pri vyluce. Ma zastavka se nachazi v Kralikach a bohuzel z ni nejde videt na prijezdovou cestu kam prijizdi autobus v dobe vyluky. Jeste ke vsemu na zastavce o vyluce bylo psano malymi pismeny a s prominutim nebudu chodit po zastavce s lupou a hledat zda neni vyluka


Požadované řešení

Psat tyto informace o vyluce na idos a na zastavkach to nepsat nejmenším pismem na svete


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2024 17:51, před 4 měsíci

Přepravní společnost by měla zajistit, aby spotřebitelé byli dostatečné informování, odkud vlak či náhradní spoj odjíždí. V případě, že se spotřebitel řídil dle pokynů uváděných společností, ale nestihl vlak, byla mu způsobena škoda. Dle ustanovení § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit.

Jak vyplývá z ustanovení článku 4.1 Přepravních podmínek společnosti, v případě, že nedošlo k provedení přepravy z důvodů pochybení na straně přepravce, má spotřebitel nárok na vrácení celého jízdného.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2024 13:00, před 3 měsíci

Dobrý den, paní Bednářová, dne 26. 08. byl z provozních důvodů vlak Os 7177 nahrazen autobusovou náhradní dopravou. Zastávka byla řádně označena výlukovým opatřením spolu s přenosnými cedulemi. Bohužel z provozních důvodů nemohla být výluka hlášena více než 7 dní dopředu. Autobus bohužel nemůže z provozních důvodů zajet přímo k zastávce. Šířka silnice je omezena natolik, že by se nedokázal otočit. Za nepříjemnosti a mimořádnou situaci se Vám omlouváme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 11:56, před 2 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 09:07, před 29 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.