Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes jsem mela jet vlakem Os 7177, ale bohuzel jsou zde neschopni pruvodci kteri nedokazou zkontrolovat zastavku poradne pri vyluce. Ma zastavka se nachazi v Kralikach a bohuzel z ni nejde videt na prijezdovou cestu kam prijizdi autobus v dobe vyluky. Jeste ke vsemu na zastavce o vyluce bylo psano malymi pismeny a s prominutim nebudu chodit po zastavce s lupou a hledat zda neni vyluka
Psat tyto informace o vyluce na idos a na zastavkach to nepsat nejmenším pismem na svete
|
Tweet |
Přepravní společnost by měla zajistit, aby spotřebitelé byli dostatečné informování, odkud vlak či náhradní spoj odjíždí. V případě, že se spotřebitel řídil dle pokynů uváděných společností, ale nestihl vlak, byla mu způsobena škoda. Dle ustanovení § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit.
Jak vyplývá z ustanovení článku 4.1 Přepravních podmínek společnosti, v případě, že nedošlo k provedení přepravy z důvodů pochybení na straně přepravce, má spotřebitel nárok na vrácení celého jízdného.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Bednářová, dne 26. 08. byl z provozních důvodů vlak Os 7177 nahrazen autobusovou náhradní dopravou. Zastávka byla řádně označena výlukovým opatřením spolu s přenosnými cedulemi. Bohužel z provozních důvodů nemohla být výluka hlášena více než 7 dní dopředu. Autobus bohužel nemůže z provozních důvodů zajet přímo k zastávce. Šířka silnice je omezena natolik, že by se nedokázal otočit. Za nepříjemnosti a mimořádnou situaci se Vám omlouváme.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.