Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#78047Námět na knihu o lidské neschopnosti - Ps tolik neschopáků v jedné firmě ... tak to je mazec na zamyšlení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2024, před 5 měsíci

Petr Bury

Znění stížnosti

ve čtvrtek minulý týden jsem podepsal smlouvu na 4 tarify ...internet na doma a taky tv ... člověk který mi to nabízel mi řekl že jako kompenzaci při podepsaní smlouvy dostanu baget na nakup telefonu v hodnotě 7900kč ... který mi naskočí do cca 2h od podepsani smlouvy ... ted již vím že řekl nesmysl ... prej mate na to az tri pracovní dny .... dosel jsem tedy asi za 4 hodiny na prodejnu v kralově poli - brno kde jsem si odstal 30minutovou frontu ...když jsem se konečně dostal na řadu ....volny clovek mi rekl ze neresi firmy ...ze to kolega ... cekani dalsich 10minut ...když jsem se dostal na řadu tak mi dana osoba vzdelila ze mobil pro který jdu tak tam nemají ...rekl jsem mu ze chci cerpat baget na telefon ze bych tam mel mit 7900 ... to neskontroloval ani, a poslal me pres cele brno na prodejnu campus ... tam mi rekli ze tam nemam zadne prostredky ... odešel jsem *** pryc .... kdyz mi baget naskocil ... tak jsem si telefonicky chtěl telefon pojistit at tam zase nejdu jako *** pres cele brno .... volal jsem tedy na operatora ... rekl jsem mu ze vim ze tam ten dany druh telefonu je a at mi ho tam rezervuje ... ten *** mi ho tam nechal poslat balíčkem .... ze mi prijde v zapeti kod a ze si ho s tim kodem jen vyzvednu ...kod neprisel ...tak jsem zacal patrat kde je problem ...volal jsem znova na vasi linku a tam mi zase nejaka slecna řekla ze musim cekat na kod ,,,, nechapal jsem proč ... když jsem tedy zavolal na campus a rekl co se mi stalo,tak mi vas zamestnanec nejaky slovak řekl ze at dojedu ze tam telefon pro me mají a že ten kod nepotřebuji , protože to nejak udělá ... jel jsem tedy po praci na campus .... abych zjistil že dany telefon mi nedají ze mi ten co jsem chtel po nem rezervaci na prodejně udělal zasilku a ta zasilka uz je na ceste ..... zruššit to pry nejde .. a to jsem radsi volal at ze mě nikdo nedela zas *** co jezdi sem a tam .... opak byl pravdou ....prej se mam zastavit pro něj do třetice zitra ...
narovinu ... projel jsem benzin za 90km ... i s zitřkem ... a *** přes dve hodiny meho času co si hodnotím za 600kč/h .... tak mě i platí jelikož dělam poradce při podpovrchových stavbach ... a to nemluvím o těch nervech a vzteku na vas kolem ....
ptám se tedy kdo mě vykompenzuje a jak ????
setkal jsem se asi ze 6 lidmi co pro vas dělaji s toho 4 vědeli o vasich pravidlech totální *** .
mam 9 dní na odstoupení od smlouvy .... jestli mi nenabídnete lukrativní kompenzaci za můj promarněný čas a projetý benzín ....
Pustte si rozhovory s vasimi pracovníky a zjistíte ze nic nevi ...
volal jsem s kontaktního telefonu ...
to už je příběh na knihu o totální neschopnosti zaměstnanců !!!


Produkt

nová smlouva


Požadované řešení

kompenzace za projeté palivo a promarněný čas ... ps:ty hodiny ne dve ale dve a pul ...tak 30 minut jsem popisoval vzniklou situaci ... čili 2,5h
ne dve hodiny viz výše v textu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 14:46, před 4 měsíci

Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost O2 Czech Republic a.s.

V souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Jestliže se tedy společnost zaváže k tomu, že bude po podepsání smlouvy spotřebiteli poskytnut jakýsi “kredit” na to, aby si za něj vybral mobilní telefon, je povinna svůj závazek dodržet. V tomto případě společnost zavázal její zaměstnanec, který podle § 166 občanského zákoníku společnost zastupuje v rozsahu obvyklém vzhledem k zařazení nebo funkci.

Jestliže spotřebiteli na základě pokynů zaměstnanců vznikla škoda, mohl by ji po společnosti požadovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Jestliže by se však jednalo o vztah mezi dvěma podnikateli, řešila by se daná situace primárně smlouvou a zároveň by nebylo možné ji veřejně řešit v rámci služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2024 14:53, před 4 měsíci

Vážený pane Bury, mrzí mne, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti. Rádi situaci prověříme, ale k tomu potřebujeme údaje o vašich službách a vaší firmě. Doplňte nám tak prosím číslo služby a IČO do neveřejných údajů nebo nás kontaktujte prosím přímo na email info@o2guru.cz i s odkazem na tuto stížnost a rádi se vašemu případu budeme věnovat. Takto obecně se k celé záležitosti vyjádřit nemůžeme.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2024 15:14, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 08:48, před měsícem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.