Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#7805Stížnost na špatně uskladněné zboží,zničení oblečení.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2015, před 9 lety

Dana chodílková

Znění stížnosti

Dobrý večer,
dnes 18.9.2015 v 18.40h v Přerově jsem u vaší společnosti chtěla zakoupit Savo Originál a zboží z regálu jsem zvedla
a bylo špatně zavřené,uskladněné a polilo mě oblečení.
Tričko a rifle bych ještě překousla,ale originální Had Made mikinu ne.
Prodavačka na pokladně to s semnou odmítla řešit.
Proto se obracím na vás touto formou.
Co s tím???Dost mě to vyvedlo s míry.
Myslím,že vaše společnost je proto pojištěna,abych mohla dostat nějakou úhradu za poškozené oblečení.
S pozdravem Dana Chodílková..


Požadované řešení

Odškodnění za mikinu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2015 20:55, před 9 lety

Dle § 2924 občanského zákoníku ten, kdo provozuje závod nebo jiné zařízení sloužící k výdělečné činnosti, nahradí škodu vzniklou z provozu, ať již byla způsobena vlastní provozní činností, věcí při ní použitou nebo vlivem činnosti na okolí. Povinnosti se zprostí, prokáže-li, že vynaložil veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby ke škodě nedošlo.
V tomto případě tedy spotřebitelce doporučujeme kontaktovat přímo zákaznické oddělení společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2015 09:24, před 9 lety

Vážená zákaznice,
vzniklé situace je nám velmi líto. Prosíme, zašlete nám podnět a podrobné informace na naši zákaznickou linku hotline@lidl.cz.
Děkujeme
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2015 09:04, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2015 08:29, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti se k případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.