Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý večer,
dnes 18.9.2015 v 18.40h v Přerově jsem u vaší společnosti chtěla zakoupit Savo Originál a zboží z regálu jsem zvedla
a bylo špatně zavřené,uskladněné a polilo mě oblečení.
Tričko a rifle bych ještě překousla,ale originální Had Made mikinu ne.
Prodavačka na pokladně to s semnou odmítla řešit.
Proto se obracím na vás touto formou.
Co s tím???Dost mě to vyvedlo s míry.
Myslím,že vaše společnost je proto pojištěna,abych mohla dostat nějakou úhradu za poškozené oblečení.
S pozdravem Dana Chodílková..
Odškodnění za mikinu.
|
Tweet |
Dle § 2924 občanského zákoníku ten, kdo provozuje závod nebo jiné zařízení sloužící k výdělečné činnosti, nahradí škodu vzniklou z provozu, ať již byla způsobena vlastní provozní činností, věcí při ní použitou nebo vlivem činnosti na okolí. Povinnosti se zprostí, prokáže-li, že vynaložil veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby ke škodě nedošlo.
V tomto případě tedy spotřebitelce doporučujeme kontaktovat přímo zákaznické oddělení společnosti.
Vážená zákaznice,
vzniklé situace je nám velmi líto. Prosíme, zašlete nám podnět a podrobné informace na naši zákaznickou linku hotline@lidl.cz.
Děkujeme
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti se k případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.