Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
včera tj. 28.8.2024 jsem poslala syna koupit maso. Kupoval jediný balíček vepřová plec, která měla stát 134,70 Kč. Když přinesl bylo na účtu 275,80 Kč. Musela jsem ho do obchodu který neni blízko poslat znovu , kde mu pak peníze vrátili. Jak je ale možné že při nákupu jediné věci, která má navíc čárový kod je nákup tak předražen? Zatím kdykoliv jsem nákup kontrolovala zjistili jsme nějakou chybu. Už se v Kauflandu bojím nakupovat. Netušila že nás okradou i při koupi jedíné věci. Čas jsou peníze, syn jel do obchodu znovu, maso které jsem potřebovala v dané chvíli upéct vezl s sebou, kde mu sice peníze vrátili, ale náš čas čekala hodinu než se vrátil nám nikdo nevrátí. Nedočkali jsme se žádné pořádné omluvy jen konstatováníá že se stává. myslím že když se by měl mít obchod nějakou kompenzaci za ušlý čas zákazníka.
Samozřejmě se vždy se zkušeností s nákupem rozdělím se známými a varuji je.
Uctenka oskenovaná a chtěla přiložit, ale není kam.
Děkuji za pochopení
Zdenka Panovská
Vepřová plec
Sleva na nákup
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum
Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.