Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Minulý měsíc jsem po nemoci přišel o zaměstnání splácím již delší dobu úvěr i s pojištěním uver nejakych 900 korun a pojištění kolem 100 koruny přišel jsem o práci první co jsem řešil byla pojistka kde po mě chtěli jen milion papiru od doktorů strašná birokracie marodil jsem dohromady neco pres 3 možná 4 měsíce takže by správně mela zafungovat pojistka ale to papirovani je to posledni naco člověk mysli pri nemoci srdce .... no tak jsem si úspěšně včera zažádal o odklad splátek na 4 měsíce ve smlouve mo prislo neco o kontokorentu ale napsano tak aby tomu nevzdelanec jako ja moc nerozuměl no a tak se stalo ze jsem si teda odlozil splátky což me ušetřilo 4 tisíce ale pak kouknu na účet a bum zmizelo 2 tisice korun a účet je tudíž přečerpán o 8 stovek takže místo pomoci v těžké životní situaci si tato společnost na me ještě namastí kapsu a vubec mi vlastně nepomůže misto abych zaplatil splátku 1043 korun na kterou jsem jeste tento měsíc mel me to bude stat ještě víc jak na urokach ale chlavne tim ze mi snizili kontokorent musim jeste rychle shánět 8 dalsich stovek prisel jsem tedy o dva tisíce a pokud to nesezenu do tydne tech osm stovek tak samozřejmě pokuta za přečerpání atd... a to je podle me hyenismus volal sem vsude možně jestli teda muzu zrušit odklad splatek ale ani prd takze misto abych mel ted na leky a na ne jsem mel ikdybych zaplatil onu splatku furt bych mel 200 korun plus tak ted mam prd a jeste se bojim co bude kdyz rychle neseženu dalších osm set pani na telefonu mi řekla ze se semnou nemaji o čem bavit a tim hovor ukončila takovýhle hienismus jsem jinde nezažil a jen co doplatim jdu od nich pryč slo mi jen oto abych preklenul těžkou životní situaci a tahle banka mě teda překvapila jak na me vydělají jeste vic a zanesou me jeste do registru dlužníků super pristup zajimalo by mě proč nejde ten krok teda vratit kdyt dnes je 28.8 a splatku sem dalsi mel mít az 13.9 super moc děkuji za lidský přístup ve finale si výběham ty papiry od doktoru az budu moc a to pojištění zacnu řešit ale ty vase sluzby jsou teda hrozný a přístup děsnej prehazovani z jedne linky na druhou na prvni lince pani ani nevedela proc mi zmizely 2 tisice z uctu a rekla at si zablokuji kartu no hrozný
expres pujcka ,kontokorent ,odklad splátek
kdyby jsme mohli udelat ze jsem o zadny odklad splatek nezadal stejne by to za me mela zaplatit pojistka k express půjčce nebyl bych ted v minusu a v mnohem horsi situaci
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si pečlivě přečetli veškeré podmínky služby předtím, než ji odsouhlasí. Pokud byl spotřebitel řádně informován o snížení výše kontokorentu nebyla by společnost pravděpodobně povinna spotřebitelovu požadavku vyhovět, mohla by tak však učinit v rámci zachování dobrých vztahů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Spotřebitel může také podat podnět na zahájení správního řízení u České národní banky jako orgánu dohledu nad nebankovními poskytovateli spotřebitelských úvěrů.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.