Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Chcela by som touto cestou podať sťažnosť na p. Š, pobočka OC Bory Mall.
1) 3.8.2024 sme si boli vybrať a zároveň zaplatiť pobyt na Marsa Marthou
2) v min. pol hodinovom rozhovore som mala požiadavku odlet okolo 25.8., aby dcéra nevymeskala školu
3) pani nám ponúkla pobyt 28.8. , streda, na čo som povedala, či nie je náhodou niečo ešte skôr. Tak ze 25.8. o 3,30 z Bratislavy. Hovoríme, super, bude to síce na knap, nakoľko máme v práci svadbu a muž sa musí vypýtať skôr, keďže je čašník. Ale dátum bol dobrý.
Zaplatili sme celú sumu, čo najprv chcela o 1500£ menej, lebo si nevšimla, že zálohu nemáme zaplatenú a sme ju až my upozornili. Vytlačila voulchery, kde zase chyby v datumoch narodenia. Opravila, vytlačila nove. Všetko ok. Zbežne sme to pozreli, ved pani vedúca, zmylit sa moze každý.
Až do chvíle príchodu na letisko.
4) rezervovali sme si parkovanie u letiska, zaplatili 100€ , pán nás odviezol na letisko. V hale na tabuli nás let nikde. Hovorím zrejme ma meškanie, počkáme. Keď prešla skoro hodina a nic sa nezmenilo, volám na SOS linku cedok, kde mi pani povedala, že my mame let síce 25, ale 9! Za mesiac.
5) znechutení, unaveni, nervózni sme sa vrátili domov. V nedeľu cesta do bory mall cedok. Pre chorobu zavreté, tak do eurovei.
6) mali sme obrovské stastie, že sme natrafili na p. KD, ktorá nám veľmi pomohla a vďaka nej sme nezostali tzv. na dlažbe. Žiaľ let z BA vôbec, už ani z Brna. Posledná šanca Ostrava 29.8.
...iné nezostalo, vzali sme to.
7) v p4aci problémy kvôli dovolenke, nakoľko pracujeme v Rakúsku, o dva dni viac čerpať dovolenku, dcéra vymeska prvý školský týždeň, cesta autom 3 hodiny do Ostravy, ďalšie náklady, 89,60 doplatok za prebookovanie, parkovne 27€ v Ostrave, PHM + dialnicna znamka 14€ , suma sumarum cca 300€ zaplatiť za chybu p. "Veducej".
Tak sa pýtam, ako ste poistený na takéto prípady, keďže pobyt , ktorý sme zaplatili , ani neexistuje. Ak mam ja ako zákazník cedoku kontrolovať Vášho zamestnanca, či nie je jednoduchšie a lacnejšie, nech si to každý vypíše sám, uhradí sám a zodpovedá si za to zákazník. Lebo toto mi logiku nedalo. Narobila nám vsetkym problémy, vytiahla z peňaženky zbytočné peniaze a zničila vôbec chuť z celej dovolenky.
Viem pochopiť, že mýliť sa je ľudské, ale tu sa nejedná o sklz 1-2 dni, ale o celý mesiac. A určite by som sa na sever Egypta nevybrala na podzim.
Preto Vás žiadam o návrh kompenzacie.
Apropo pochvala obrovská pre p. D z Eurovei, ktorá je dôsledná a vynaložila max úsilie nám pomôcť.
S pozdravom
Kudlova Michaela
Vrátenie naviac vynaložených finančných prostriedkov
|
Tweet |
Dle ustanovení § 2525 občanského zákoníku platí, že pořadatel zájezdu vydá zákazníkovi při uzavření smlouvy či bezprostředně po jejím uzavření doklad o smlouvě (tzv. potvrzení o zájezdu) v textové podobě. V tomto potvrzení se uvede mimo jiné místo určení cesty nebo pobytu, trasa a délka pobytu včetně termínů.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si před podepsáním smlouvy pečlivě překontrolovali veškeré údaje.
Pokud by smlouva (potvrzení o zájezdu) obsahovala chybu (v tomto případě chybné datum odjezdu), bylo by možné dovodit odpovědnost za škodu. V § 2542 OZ je uvedeno, že pořadatel odpovídá zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy o zájezdu bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby. Škoda se přitom nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
S nárokem na náhradu škody je vhodné a účelné se obrátit přímo na společnost Čedok. To je možné učinit na telefonní lince +420 296 184 910 v čase 8:00 - 21:00 7 dní v týdnu nebo e-mailem na info@cedok.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.