Počet nahlášených stížností: | 527 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 60 |
Poslala jsem 25.8.2024 nutridrinky paní do Prahy, vložila jsem v neděli do zboxu hned vedle depa aby odešlo co nejdříve. Třetí den je stále zboxu a nic se neděje, už třikrát jsem volala do zásilkovny a urgovala a stále výmluvy, že to musí prověřit a že mám čekat. Jak dlouho chcete abych čekala mezitím se ty nutridrinky zkazí a potřebuje je onkologicky nemocné dítě! Dnes už jsem na paní na lince byla nepříjemn@,stale čekám jak tohle dopadne.
Číslo zásilky 2350208434
Okamžitě najít a poslat a nebo vrátit peníze za poškozené nebo ztracené nutridrinky. Dnes mi paní na lince řekla že zásilka byla vyzvednutá pondělí v 9:00 a stále mě to ukazuje zbox?
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Bartlova, je nám líto, že musíte řešit takovou situaci. Je rozhodně dobře, že jste se ihned obrátila na kolegy ze zákaznického servisu. Vašemu požadavku se nyní věnují a dělají vše pro to, aby se zásilka dohledala a doputovala co nejdříve ke svému příjemci. Prosíme vás proto zatím o trpělivost. Jakmile pro vás budou mít kolegové nové zprávy, měli by se s vámi sami spojit a dohodnout se na dalších krocích. Věříme, že s vámi vše dořeší k vaší spokojenosti. Nikča, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: