Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#78062Doručení zásilky paní DO PRAHY

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2024, před 5 měsíci

Zdenka Bartlova

Znění stížnosti

Poslala jsem 25.8.2024 nutridrinky paní do Prahy, vložila jsem v neděli do zboxu hned vedle depa aby odešlo co nejdříve. Třetí den je stále zboxu a nic se neděje, už třikrát jsem volala do zásilkovny a urgovala a stále výmluvy, že to musí prověřit a že mám čekat. Jak dlouho chcete abych čekala mezitím se ty nutridrinky zkazí a potřebuje je onkologicky nemocné dítě! Dnes už jsem na paní na lince byla nepříjemn@,stale čekám jak tohle dopadne.


Produkt

Číslo zásilky 2350208434


Požadované řešení

Okamžitě najít a poslat a nebo vrátit peníze za poškozené nebo ztracené nutridrinky. Dnes mi paní na lince řekla že zásilka byla vyzvednutá pondělí v 9:00 a stále mě to ukazuje zbox?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2024 07:20, před 5 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2024 11:25, před 5 měsíci

Dobrý den, paní Bartlova, je nám líto, že musíte řešit takovou situaci. Je rozhodně dobře, že jste se ihned obrátila na kolegy ze zákaznického servisu. Vašemu požadavku se nyní věnují a dělají vše pro to, aby se zásilka dohledala a doputovala co nejdříve ke svému příjemci. Prosíme vás proto zatím o trpělivost. Jakmile pro vás budou mít kolegové nové zprávy, měli by se s vámi sami spojit a dohodnout se na dalších krocích. Věříme, že s vámi vše dořeší k vaší spokojenosti. Nikča, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2024 17:04, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.9.2024 19:05, před 4 měsíci


Zdenka Bartlova

Hodnocení: