Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
27.8.jsem jela se synem na vyšetření do Brna,měli jsme koupene lístky,z Kroměříže Milíčovo nam.Autobus projel a nezastavil.bylo nás tam víc,museli jsme sehnat jinou dopravu.kdyz jsem volala na reklamace a chtěla vrátit peníze,nějaká paní mluvící napul český a slovenský,nebo ukrajinský,nebylo to možné rozeznat,bylo mi řečeno,že má informace o tom,že autobus v dané zastávce zastavil,jen já nenastoupila...a všichni ostatní prý ano.je to nesmysl a lež,mimo mě a syna nenastoupilo asi dalších 8 lidí.mimo jiných i paní s postiženým synem,která měla také jízdenku do Brna..jestli je tohle vás způsob jak z lidí tahat peníze,kteří se potřebují dopravit do dětské nemocnice v Brně,je to smutné.nechte si peníze a mějte z toho špatný pocit.protoze tohle jednání je naprosto nedustojne.Jeli jsme s vaší společnosti i zpět z Brna a p.ridic nám řekl,že jste změnili výstupní stanici z Milíčova náměstí na Husovo náměstí.ale to nikdo z cestujících nevěděl..paní na telefonu ani nevěděla že zpáteční spoj z Brna staví na jiné zastávce.rekla mi že má jiné informace.zrejme špatně.jela jsem s vámi díky bohu jen dvakrát a vždy byl nějaký problém.nikdy už vaše služby nevyuziju.skoda že nás není víc.lituji paní s postiženým synem,že se nedostala z KM do Brna.urcite vás nebudu doporučovat.Nedomova.
Vrácení jizdneho
|
Tweet |
Podle Nařízení (EU) č. 181/2011 mají všichni cestující využívající autobusovou linkovou dopravu právo být během celé cesty přiměřeně informováni. Toto právo na informaci mají spotřebitelé i před konáním cesty. Spotřebitel by tedy měl být řádně a včas informován o podrobnostech týkajících se odjezdu autobusu.
Pokud by spotřebitel nevyužil jízdenku z důvodu na straně prodávajícího, měl by spotřebitel mít právo na vrácení celého jízdného.
Vznikla-li na straně dopravce povinnost vrátit jízdné, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo jízdné zaplaceno, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele. Případné ustanovení smluvních podmínek přepravce vztahující se k této problematice se jeví jako překvapivé ve smyslu § 1753 občanského zákoníku a vůči spotřebiteli neúčinné.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti FlixBus CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=cs.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.