Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dnes sem navštívila vaši prodejnu Cheb Riegerova ulice kde sem vždy platila poukázkami edernet comliments platím s nimi furt i v druhém Penny v Chebu a dnes mi bylo arogantně od paní prodavačky sděleno,že poukázky neberete a nemohu s nimi zaplatit,byl uz toho i vysoký pán na vedlejší kase,což kvůli tomuto vaši prodejnu navštěvuji.Musela sem zaplatit kartou což se mi vůbec nelíbilo,prosím proč máte na dveřích obrázek této poukázky,že je berete a i na kasách?V podmínkách Edernetu jste též,že můžeme ve vašem obchodě uplatnit,prosím o vyřešení a informaci jak to tedy je... a proškolení vašich lidí,když mi to nějaká vaše zaměstnankyně bere a jiná ne,nákup byl za 1100,- nebylo to nic levného
děkuji
krásný den
Edernet Compliments
Řešení by bylo nějaká poukázka od vás na požadovanou částku a nebo peněz pokud příjdu s účtenkou aby se to dořešilo
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost Penny Market s.r.o.
K chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
K neumožnění platby poukázkami:
Vzhledem k informacím na webových stránkách společnosti se domníváme, že měla být platba uvedeným způsobem umožněna. Jestliže tomu tak nebylo, je možné vzniklou situaci reklamovat přímo u daného podnikatele, přitom je vhodné tak učinit bez zbytečného odkladu (například u vedoucího pracovníka). Nárok při uznané reklamaci záleží na dohodě stran.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.penny.cz/kontakty.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.