Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#78067Placení poukázkami nemožné...

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2024, před 4 měsíci

Kateřina Moghrani

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes sem navštívila vaši prodejnu Cheb Riegerova ulice kde sem vždy platila poukázkami edernet comliments platím s nimi furt i v druhém Penny v Chebu a dnes mi bylo arogantně od paní prodavačky sděleno,že poukázky neberete a nemohu s nimi zaplatit,byl uz toho i vysoký pán na vedlejší kase,což kvůli tomuto vaši prodejnu navštěvuji.Musela sem zaplatit kartou což se mi vůbec nelíbilo,prosím proč máte na dveřích obrázek této poukázky,že je berete a i na kasách?V podmínkách Edernetu jste též,že můžeme ve vašem obchodě uplatnit,prosím o vyřešení a informaci jak to tedy je... a proškolení vašich lidí,když mi to nějaká vaše zaměstnankyně bere a jiná ne,nákup byl za 1100,- nebylo to nic levného

děkuji

krásný den


Produkt

Edernet Compliments


Požadované řešení

Řešení by bylo nějaká poukázka od vás na požadovanou částku a nebo peněz pokud příjdu s účtenkou aby se to dořešilo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 14:51, před 4 měsíci

Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost Penny Market s.r.o.

K chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

K neumožnění platby poukázkami:
Vzhledem k informacím na webových stránkách společnosti se domníváme, že měla být platba uvedeným způsobem umožněna. Jestliže tomu tak nebylo, je možné vzniklou situaci reklamovat přímo u daného podnikatele, přitom je vhodné tak učinit bez zbytečného odkladu (například u vedoucího pracovníka). Nárok při uznané reklamaci záleží na dohodě stran.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.penny.cz/kontakty.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 21:51, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.