Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#78069Zrušeni reklam a vymazání dat

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2024, před 4 měsíci

Hana Vintrova

Znění stížnosti

Krom toho že paní na telefonu se chovala odporně, mi řekla že zrušit osobní data v systemu nejde kvùli finančnímu úřadu. Tímto rušíme po několikáte a naposledy písemně zasílání reklam pro Hana Vintrová, ***. Stejně žádám o zaslání potvrzení na výše uvedenou adresu a smazánì všech dat, ve lhůtě 30 dnů. V opačném případě, ohlásíme připad na ČOI a právnímu zástupci Judr. Boris Vágner Tř. Kapitána Jaroše 25 Brno.

Neuvěřitelné chování paní na telefonu sice trestné není podle zásad o spravování osobních dat, ale je opravdu příšerné. Na oznámení, že když zemřel tatínek, zrušili jsme zasílání reklam i u něj i u maminky odpověděla:"co?a kdo zas teda umřel?"
Neuvěřitelné. Ukazuje jen jasně praktiky této firmy. Nakonec když jsem paní řekla, že tedy právník zašle písemně žádost smazání dat, které je podle zákona kdykoliv možné, mi paní řekla:" nó jó, ale to vám nepomůže, takhle to nefunguje, to je kvůli finančnímu úřadu a daním. Jako co? Žadne nákupy už několik let neprobíhajì jake daně?
Tímto vás vyzývám výše uvedená data smazat. Potvrzení prosim zašlete v zákonne lhůtě 30 dnů
Hovor si můžete urvčitě poslechnout.29.08.2024 10:10 čas. Dĕkuji


Produkt

reklama


Požadované řešení

Vymazání dat
Hana Vintrová
***
+
zrušení zasílani reklam
Děkuji bohužel zákaznické číslo jsem na reklamě nenašla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 08:23, před 4 měsíci

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2024 14:49, před 4 měsíci


Datum: 4.9.2024
Zákaznické číslo: 297593 – Vintrová Hana



Vážení,

děkujeme Vám za Vaše sdělení a velice se omlouváme, pokud nebyl Váš hovor vyřízen dle Vašeho přání.

K zablokování zákaznického čísla viz výše došlo již v roce 2012, bohužel v té době jsme měli jiný systém blokace a nebyly v tu dobu odebrány i nabídky neadresné, za což se velice omlouváme. Naši chybu jsme napravili a pokud Vám dorazí v následujících 6-8 týdnech neadresná nabídka, prosíme o její zlikvidování, po té nabídky přestanou chodit.

Zákaznický účet je neaktivní a nelze jej používat a veškerá data nepotřebná dle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) byla smazána.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2024 15:13, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 08:46, před měsícem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému však uzavíráme stížnost s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.