Společnost


General NET Advertising s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7807Neodpovidani po uplynuti 30denni reklamační lhuty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2015, před 9 lety

Ladislav Randysek

Znění stížnosti

Objednal jsem si telefon 17.7. byla pripsana castka prodejsi na ucet. Telefon byl dorucen 10.8. i prez garantovanych 10dnu od pripsani penez na ucet prodejce. Telefon hned po vybaleni jevyl problem s ovladanim a proto jsem ho ihned reklamoval. Telefon do reklamacniho rizeni prodejce prijmul 17.7. a na emaily mi od 15.9. neodpovida ( i kdyz na strance je psano ze odpovidaji do 24hodin) a na telefonicky kontakt se nelze dovolat. Dnes je 19.9. tedy 2 dny po uplynuti 30denni lhuty do kdy zbozi ma byt reklamovano.
A ja nevim co mam delat a jak dal postupovat.


Produkt

Sony Xperia Z


Požadované řešení

Pozaduji novy, plne funkcni kus zakoupeneho zbozi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2015 19:31, před 9 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2015 13:33, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.