Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#78072Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2024, před 4 měsíci

Lenka Jelínková

Znění stížnosti

Při vykládce kufru z letadla došlo k jeho poškození, a to značným odřením povrchu kufru.
Reklamace byla ze strany Smartwings zamítnuta takto:
Na základě doložené fotodokumentace bylo poškození Vašeho zavazadla zhodnoceno pouze jako vzhledové, které nebrání dalšímu používání zavazadla. Za vzhledové znehodnocení nenese dopravce odpovědnost, a proto jsme bohužel nuceni Vaši žádost zamítnout.

Je toto v pořádku? Kufr byl omotaný folií a téměř nový.

Lenka Jelínková


Produkt

Kufr Rose Flower Black Kód: 7512 2 390,00 Kč


Požadované řešení

Řešení: přiměřená kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 08:30, před 4 měsíci

Dle podmínek společnosti je cestující povinen nahlásit dopravci poškození zavazadla nebo poškození obsahu neprodleně, jakmile jej zjistí (nejpozději do 7 dnů ode dne převzetí zavazadla).

V případě poškozeného zavazadla je nutné mít pro uplatnění škody:
- protokol o poškození sepsaný u handlingového partnera, ev. je možné škodu dohlásit vyplněním on-line formuláře dopravce ve stanovené lhůtě,
- palubní vstupenku,
- zavazadlový lístek,
- foto poškozeného zavazadla,
- adresu a bankovní spojení,
- účet s pořizovací cenou poškozeného zavazadla nebo potvrzení hodnoty zavazadla,
- doklad o opravě zavazadla nebo potvrzení o neopravitelnosti.

Cenu zavazadla tedy není nutné dle smluvních podmínek společnosti dokládat účtem, ale je možné ji doložit i potvrzením hodnoty zavazadla.

Více informací ohledně reklamace zavazadel u společnosti Smartwings nalezne spotřebitel zde: https://www.smartwings.com/images/predpisy-formulare/reklamace-zavazadel.pdf.

Spotřebitel, který předal svou reklamaci k posouzení zavazadel a není spokojen s vyřízením své žádosti, má právo uplatnit svůj nárok v rámci mimosoudního řízení u České obchodní inspekce. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.