Společnost


STUDENT AGENCY k.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78073Nevhodne chovani personalu a cestovani s kocarem

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2024, před 4 měsíci

Kristyna Slampova

Znění stížnosti

Dobry den,
Poprve jsem vycestovala s ditetem v kocarku vlalem Regio jet a musim rict,ze se mi to hrube nevyplatilo.I kdyz na info lince jsem byla informovana o tom,ze je vse mozne a ze na deti jsou uzpusobeni, ve finale byl vse problem.V detskem kupe misto nebylo,tak jsem objednala v nejblizsim kupe,s tim,ze je to jak v CD,ale nebylo,problem byl uz s uskladnenim kocaru,nebyla sance ho dat ani v poskladanem stavu do kupe,ktere bylo uplne plne.Nemluve o tom ze standartne uspavam v kocaru a to tady nebylo mozne a kdyz jsem to pres vsechny komplikace zvladla tak mi usnul az pred Breclavi a tam nastoupila nejaka afektovana rakusanka (zamestnankyne)a zacala na me vriskat hned od dveri,ze je zakazano stat s kocarem v chodbe a ze musim okamzite pryc a samozrejme spici dite vzbudila.Jako nikdy vic cestovani s kocarem s regiojetem,jejich sluzby maminkam jsou zoufale, a neochota personalu,i ceskeho,je alarmujici.Drive to byly za me top poskytovatele,ted uz jen zoufaly pokus o dobee sluzby…


Požadované řešení

Regiojet by se mel zamyslet o svych sluzbach pro maminky, a poskytnout vetsi podporu,jiz drive se resili rodinne vozy ale evidentne 6 mist na cely vlak je podle provozovatelu dostatecne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 14:53, před 4 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Podněty ke zlepšení služeb je vhodné a účelné směřovat přímo ke společnosti RegioJet a.s. To je možné učinit například prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety. Na této adrese je rovněž možné podat reklamaci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 14:29, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.