Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den 28.8.24 byla maminka u vás na prodejně v Roudnici nad Labem. Dostala od nás poukaz za 1000,- k 55.narozeninam. u platby předala kartu a paní prodavačka říkala, ať si ještě vybere druhý produkty že bude mít na něj 50%slevu. Maminka nechala kartu paní prodavače, ta si ji vzala a poté šla ke kase a paní prodavačka kartu neměla. Tudíž se stala někde chyba a asi ji někam uložila. Dneska jsme se tam byli poprat a karta nebyla nalezela. Jsem velice zklamaná že z daru od nás nemá nic. Nicméně je velká škoda, že na této pobočce zamestnavate nespolehlivé zaměstnance a dnešní návštěva byla i s opovrzenymi pohledy a nějaké mumlání, že otravujeme. Dříve jsme chodili rádi do vašich obchodu nakupovat, ale po této zkušenosti již asi do vašich prodejen nezavitame. S pozdravem Videcka Alice.
Doptát se na detaily paní prodavačky Poohlédnout se pečlivě po ztracené kartě. Případně vytěžit kamerový systém. Pakliže se nezjistí co se s kartou stalo a myslím si, že vina není na straně matky, neboť kartu dala paní prodavačce a prodavačka ji nezaručovala při nákupu kdy matku poslala pro druhý produkt s 50% slevu žádám o sjednání nápravy. Děkuji a s pozdravem Videcka Alice.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka kartu prodavačce předala, mělo by jí být umožněno ji také uplatnit. Předání karty je možné prokázat např. svědectvím přítomných osob či za pomoci kamerových systémů.
Mohlo by se také jednat o bezdůvodné obohacení ze strany společnosti. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, prosíme, aby paní Videcka podala přibližný čas návštěvy maminky na prodejně.
Děkujeme společnosti za reakci na stížnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla požadovaný údaj doplnit.
Žádáme spotřebitelku o doplnění požadovaných údajů, případně o uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.