Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den.
Spoj. FLIXBUS ODJEZD 29.8 2024 VE 12:10 z Brna.
1 věc. Řidič by měl hlásit do mikrofonu ještě před odjezdem, pak nesleduje jízdu a málem naboural. Naštěstí dobrzdil a popadali všem akorát věci.
2. Absolutně neunosný zápach toalety. To je opravdu hnus..
3.kdyz vyjíždíme z Jihlavy na druhou stranu než jsme přijeli, řidič místo aby najel na dálnici D1 směr Praha, najel na Brno a museli jsme se několik kilometrů po dálnici vracet na nejbližší sjezd.
Zkuste zapracovatna školení řidičů... Dekuji.
Ale to wc.. Fakt hnus.
Pěkný den aspoň vám...
Petr Kamenický
Proškolit pořádně řidiče!!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. To je možné učinit na stránkách společnosti v sekci „Pomoc“ v části „Zpětná vazba“.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti FlixBus CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=cs
Jestliže dochází k porušování dopravních předpisů ze strany řidičů, měl by o tom stěžovatel společnost informovat (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu. Pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.