Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78082Vedro jako v sauně a vlak bez označení ikdyž byly nabízeny místenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 2 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2024, před 4 měsíci

Lucie Kirpalová

Znění stížnosti

Venku je 30 stupňů a ve vlaku, ve kterém momentálně sedím je snad ještě o 10 stupňů více.
29.08.2024- 18:46 Praha- Tábor
Oznámené zpoždění-5 minut- skutečné -10 minut

Zaplatila jsem si místenku jen proto, abych zjistila, že pojedeme vlakem, který ani nemá označená místa.

Jet tu starý nemocný člověk, tak se zhroutí.

Přijde mi neskutečné, že se České Dráhy vůbec opováží v takových podmínkách přepravovat lidi a ještě za to chtít takovou cenu.


Požadované řešení

Realistické ohodnocení souprav které jsou vhodné k tomu, aby v takových vedrech přepravovali lidi. Zrovna z Prahy do Tábora se mi už několikrát stalo, že jel vlak bez klimatizace, ale v tomhle vlaku se musí snad i topit jinak nechápu, jak tu může být takové horko.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2024 08:09, před 4 měsíci

Jestliže cestující není spokojen s garantovanou kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s. Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.