Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Venku je 30 stupňů a ve vlaku, ve kterém momentálně sedím je snad ještě o 10 stupňů více.
29.08.2024- 18:46 Praha- Tábor
Oznámené zpoždění-5 minut- skutečné -10 minut
Zaplatila jsem si místenku jen proto, abych zjistila, že pojedeme vlakem, který ani nemá označená místa.
Jet tu starý nemocný člověk, tak se zhroutí.
Přijde mi neskutečné, že se České Dráhy vůbec opováží v takových podmínkách přepravovat lidi a ještě za to chtít takovou cenu.
Realistické ohodnocení souprav které jsou vhodné k tomu, aby v takových vedrech přepravovali lidi. Zrovna z Prahy do Tábora se mi už několikrát stalo, že jel vlak bez klimatizace, ale v tomhle vlaku se musí snad i topit jinak nechápu, jak tu může být takové horko.
|
Tweet |
Jestliže cestující není spokojen s garantovanou kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s. Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.