Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
V moderných typoch tramvají v mnohých prípadoch, či už ráno alebo poobede, nie je pustená klimatizácia? Existuje na to relevantný dôvod? Mohli by ste po minuloročnom rekordnom zisku 1,023 miliardy KČ posielať inšpektorov nielen na cestujúcich, ale aj na vodičov ktorý nezapínajú klimatizáciu?
Zapínať vždy klimatizáciu a pravidelne kontrolovať vodičov, či ju zapínajú
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Společnost je možné kontaktovat mimo jiné e-mailem na dpmb@dpmb.cz.
Připomínku ohledně provozování dopravy je možné podat také skrze formulář (zde: https://www.dpmb.cz/kontakty).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.