Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78087Klimatizácia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2024, před 4 měsíci

Patrik Sokola

Znění stížnosti

V moderných typoch tramvají v mnohých prípadoch, či už ráno alebo poobede, nie je pustená klimatizácia? Existuje na to relevantný dôvod? Mohli by ste po minuloročnom rekordnom zisku 1,023 miliardy KČ posielať inšpektorov nielen na cestujúcich, ale aj na vodičov ktorý nezapínajú klimatizáciu?


Požadované řešení

Zapínať vždy klimatizáciu a pravidelne kontrolovať vodičov, či ju zapínajú


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2024 07:55, před 4 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Společnost je možné kontaktovat mimo jiné e-mailem na dpmb@dpmb.cz.

Připomínku ohledně provozování dopravy je možné podat také skrze formulář (zde: https://www.dpmb.cz/kontakty).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 16:30, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.