Společnost


VEMZU Czech Republic, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#78090Nedodání zboží a nevrácení peněz, email nyní neexistuje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2024, před 5 měsíci

Karolina Dvornikova

Znění stížnosti

25.6.2024 jsem si objednala zboží za 7 370,-, které mělo dojít do 16.7.-18.07.2024. Zboží nedošlo, tak sem kontaktovala společnost, která mi v emailu zdělila, že je v insolvenčním řízení a že jestli nadále chci situaci řešit, ať dám vědět. Dala jsem vědět, a email ukazuje, že neexistuje. Webové stránky ani další sociální sítě situaci neaktualizují a bez optání situace bych o insolvenci ani nevěděla.


Produkt

Objednávka pracovního stolu a nástěných polic které nebylo zrušeno během insolvence.


Požadované řešení

Je možnost někde zažádat o vrácení peněz či doručení zboží, ikdyby to mělo trvat poté, co společnost situaci vyřeší? Není to málo peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2024 07:10, před 5 měsíci

Obecně platí, že prodávající má povinnost zboží dodat ve sjednaném termínu, pokud spotřebitel uhradil jeho kupní cenu. Dále také platí, že po splnění zákonem stanovených podmínek má spotřebitel po odstoupení od smlouvy právo na vrácení finančních prostředků.

Dne 27. 6. 2024 byla ale zveřejněna v insolvenčním rejstříku vyhláška soudu ohledně zahájení insolvenčního řízení proti společnosti VEMZU Czech Republic, s.r.o. Soud touto vyhláškou vyzývá věřitele společnosti, aby uplatnili své pohledávky v insolvenčním řízení, a to přihláškou pohledávky podanou Městskému soudu v Praze ve lhůtě do rozhodnutí o úpadku.

Spotřebitelům tedy doporučujeme, aby své pohledávky uplatnili v insolvenčním řízení. Přihlášku pohledávky lze podat pouze na formuláři, který je zveřejněn na adrese isir.justice.cz a na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti včetně pokynů pro jejich vyplnění spolu se vzorově vyplněným formulářem. Přihlášky a jejich přílohy ve dvojím vyhotovení se podávají u Městského soudu v Praze.

Formulář přihlášky pohledávky i se vzorem a pokyny nalezne spotřebitel zde: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osobu pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.

Informace k insolvenčnímu řízení společnosti VEMZU Czech Republic, s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=18B8C94A9007FFDBE06333F21FACEE10.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2024 09:42, před 3 měsíci

K výše uvedenému doplňujeme:
Dne 30. 8. 2024 se situace však změnila, jelikož došlo ke zveřejnění rozhodnutí o úpadku, ve kterém soud věřitele vyzývá k přihlášení svých pohledávek, jestliže tak ještě neučinili. Spotřebitelé mohli uplatnit své pohledávky v insolvenčním řízení, a to ve lhůtě dvou měsíců ode dne rozhodnutí o úpadku, tedy do 30. 10. 2024. K přihláškám, které jsou podány později, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky se v insolvenčním řízení neuspokojují.

Rozhodnutí o úpadku společnosti je dostupné zde: https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=59312421.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 12:00, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.12.2024 22:52, před měsícem


Karolina Dvornikova

Hodnocení:

Komentář: Případ vyřešen vrácením peněz ze strany banky (Raiffeisenbank) :)