Společnost


Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78091Opakovaně pozdní příjezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2024, před 4 měsíci

Marcela Hlsdová

Znění stížnosti

Opět přijel pozdě autobus č. 377 , č. 8118, 30.8.2024. V Miškovicích na zastávce 4:48 hod.


Požadované řešení

Prosím o dodržování jízdního řádu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2024 06:34, před 4 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost je možné směřovat přímo ke společnosti Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost přes kontaktní formulář, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.dpp.cz/kontakt/kontaktni-formular.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 16:23, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.