Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Všechny zdroje mi uvádí výsledek druhé mapy 0:13.
Druhá mapa byla CT 1:5 T pro Mouz Next.
Vyskytly se internetové problémy v ”domácím” týmu. Po hodině řešení to domácí vzdali a mapu přidělili Mouz next.
Na tipsportu, bet365 a spoustu dalších sázkových kanceláří je vyhodnocena mapa jako 0:13.
Fortuna dala vadu a jediným zdrojem čím se ohání je hltv. Kde je jasně napsané, že první tým vzdal mapu. Nevím jestli na fortuně neumí anglicky ale ani mi neposlali vysvětlení z HP proč je to vada tedy.
Monte- Mouz NXT
Vyhodnocení dle výsledku 0:13.
Zápas skončil 2:1 s tím, že druhou mapu vyhrál Mouz NXT. Nechápu jak můžete vyhodnotit sázky na zápas a druhou mapu tedy ne i když je jasně zahrnuta ve výsledku 2: “1”
|
Tweet |
V herním plánu společnosti je stanoveno, že: "Účastníci jsou oprávněni podávat odůvodněné reklamace a/nebo stížnosti vždy nejpozději do šesti (6) měsíců (nestanoví-li tento Herní plán výslovně lhůtu jinou) od vzniku rozhodné skutečnosti, která je důvodem reklamace či stížnosti, přičemž každá řádná reklamace musí být Fortuně doručena nejpozději poslední den lhůty pro její podání dle tohoto článku – tímto článkem
není dotčeno ustanovení § 10 odst. 6 Zákona o hazardních hrách, pokud nedošlo k připsání Výhry automaticky. Reklamace musí vždy obsahovat úplné jméno a příjmení, korespondenční adresu Účastníka, číslo reklamovaného Tiketu (v případě, že se reklamace týká uzavřené Kursové sázky) a uvedení přesného popisu reklamovaných skutečností a okolností, za kterých k nim došlo. Fortuna odůvodněnou reklamaci či stížnost prošetří a do třiceti (30) dnů oznámí Účastníkovi výsledek.
Odůvodnění reklamace a/nebo stížnosti je Účastník povinen doručit Fortuně e-mailem na adresu helpdesk@ifortuna.cz a/nebo písemně na adresu KURSOVÁ SÁZKA 26 z 26 FORTUNA GAME A.S. sídla Fortuny: Na Florenci 2116/15, Praha 1, PSČ 110 00 nebo prostřednictvím Pracovníka Pobočky na Pobočce. Přijetí reklamace prostřednictvím e-mailu Fortuna Účastníkovi potvrdí, a to formou automatické odpovědi. K reklamacím podaným jiným způsobem, než způsobem stanoveným v tomto článku, se nepřihlíží, o čemž bude Účastník vyrozuměn."
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.