Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#7810Nadřazené,nevychované prodavačky salámů v Bille v Orlové

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2015, před 9 lety

Andrea Lastuvkova

Znění stížnosti

Dobry vecer,proboha co to zamestnavate za prodavacky lahudek v orlove na f.s.tumy?Stala jsem u salamu podotykam sama a po 15ti minutach si me vsimla blondata prodavacka s otravenym oblecejem jako co tady otravujes?Tak me uracila obslouzit s tim ze ji spadly vidlice na podavani salamu na zem ani je neoplachla a nabirala mi tim sunku tak jsem ji poprosila at si umyje vidlice ze ten nandany salam nechci zvysila na me hlas jako co ted s tim salamem ma jako delat.Jednani hrozne,nemluve o tom jak jsou salamy oschle k veceru u vas lahudky rozhodne NE.Laštuvkova


Požadované řešení

Urcite by bylo fajn vymenit prodavacky,prace s lidma je tezka taky s nema delam,ale tohle bych si k zakaznikovi nedovolila.Mimo jine nejsem sama kdo si stezuje na urcity usek salamu a syru v bille.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2015 09:59, před 9 lety

Co se týče nevhodného chování zaměstnanců společnosti k zákazníkům, je třeba uvést, že mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Je však třeba zdůraznit, že pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému bude vhodné a účelné obrátit se s konkrétní stížností směřující pouze na chování zaměstnanců přímo na jejich nadřízené, popřípadě na zákaznickou linku společnosti.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Dostatečnost zavedených hygienických opatření se posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2015 13:25, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.