Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry vecer,proboha co to zamestnavate za prodavacky lahudek v orlove na f.s.tumy?Stala jsem u salamu podotykam sama a po 15ti minutach si me vsimla blondata prodavacka s otravenym oblecejem jako co tady otravujes?Tak me uracila obslouzit s tim ze ji spadly vidlice na podavani salamu na zem ani je neoplachla a nabirala mi tim sunku tak jsem ji poprosila at si umyje vidlice ze ten nandany salam nechci zvysila na me hlas jako co ted s tim salamem ma jako delat.Jednani hrozne,nemluve o tom jak jsou salamy oschle k veceru u vas lahudky rozhodne NE.Laštuvkova
Urcite by bylo fajn vymenit prodavacky,prace s lidma je tezka taky s nema delam,ale tohle bych si k zakaznikovi nedovolila.Mimo jine nejsem sama kdo si stezuje na urcity usek salamu a syru v bille.
|
Tweet |
Co se týče nevhodného chování zaměstnanců společnosti k zákazníkům, je třeba uvést, že mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Je však třeba zdůraznit, že pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému bude vhodné a účelné obrátit se s konkrétní stížností směřující pouze na chování zaměstnanců přímo na jejich nadřízené, popřípadě na zákaznickou linku společnosti.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Dostatečnost zavedených hygienických opatření se posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.