Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#78100Placený samovýnos

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2024, před 5 měsíci

Jana Kellerová

Znění stížnosti

Dobrý den,
mamka si na pobočce v Jablonci nad Nisou objednala nábytek včetně výnosu a jejího montáže. Dnes (30.8.) objednávka byla přivezena ve dvou částech. Převzetí kuchyňské linky proběhlo bez problému a krabice mamce vynesli pánové do kuchyně. Druhá část, která obsahovala dvoudílný botník, byla přivezena jiným dopravcem a ten výnos odmítl, že službu neposkytuje.
Po zavolání na ústřednu provozovatele nám bylo sděleno, že firma Okay využívá různé dopravce a ti nemusí nábytek vynést. Následně byl telefon zakončen slovy "Však to není tak těžké, vždyť si to můžete odnést sami". Cena kompletního výnosu celé objednávky byla 2399Kč, pouze nábytek, výnos elektrospotřebičů požadovala firma uhradit zvlášť. Z mého pohledu firma nedodržela znění kupní smlouvy.
Děkuji,
Kellerová


Produkt

Služba "Doručit na mou adresu s výnosem"


Požadované řešení

Doplatek části platby za výnos, který nebyl uskutečněn. Do budoucna ověřování poskytovaných služeb dopravci před jejich naúčtováním.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 11:25, před 4 měsíci

V tomto případě záleží, co bylo mezi stranami sjednáno. Pokud byl v rámci služby sjednán výnos zboží, domníváme se, že by se výnos měl vztahovat na celou objednávku, pokud nebylo výslovně ujednáno že se služba vztahuje jen na určité zboží.

Pokud tedy služba nebyla dodána nebo nebyla dodána řádně, je možné ji reklamovat. Jako vhodný reklamační nárok se jeví sleva z ceny služby.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2024 12:19, před 4 měsíci

Dobrý den,

spotřebitelce byly podmínky poskytnutých služeb vysvětleny, v této stížnosti ovšem komunikuje rodinný příslušník, v tomto případě si dovolíme využít práva na komunikaci výhradně s klientem v rámci jeho ochrany.

Děkujeme za spolupráci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2024 16:38, před 4 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

S ohledem na to, že služba funguje na dobrovolnosti stran a společnost chce stížnost řešit přímo s oprávněnou osobou, jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.