Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
mamka si na pobočce v Jablonci nad Nisou objednala nábytek včetně výnosu a jejího montáže. Dnes (30.8.) objednávka byla přivezena ve dvou částech. Převzetí kuchyňské linky proběhlo bez problému a krabice mamce vynesli pánové do kuchyně. Druhá část, která obsahovala dvoudílný botník, byla přivezena jiným dopravcem a ten výnos odmítl, že službu neposkytuje.
Po zavolání na ústřednu provozovatele nám bylo sděleno, že firma Okay využívá různé dopravce a ti nemusí nábytek vynést. Následně byl telefon zakončen slovy "Však to není tak těžké, vždyť si to můžete odnést sami". Cena kompletního výnosu celé objednávky byla 2399Kč, pouze nábytek, výnos elektrospotřebičů požadovala firma uhradit zvlášť. Z mého pohledu firma nedodržela znění kupní smlouvy.
Děkuji,
Kellerová
Služba "Doručit na mou adresu s výnosem"
Doplatek části platby za výnos, který nebyl uskutečněn. Do budoucna ověřování poskytovaných služeb dopravci před jejich naúčtováním.
|
Tweet |
V tomto případě záleží, co bylo mezi stranami sjednáno. Pokud byl v rámci služby sjednán výnos zboží, domníváme se, že by se výnos měl vztahovat na celou objednávku, pokud nebylo výslovně ujednáno že se služba vztahuje jen na určité zboží.
Pokud tedy služba nebyla dodána nebo nebyla dodána řádně, je možné ji reklamovat. Jako vhodný reklamační nárok se jeví sleva z ceny služby.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
spotřebitelce byly podmínky poskytnutých služeb vysvětleny, v této stížnosti ovšem komunikuje rodinný příslušník, v tomto případě si dovolíme využít práva na komunikaci výhradně s klientem v rámci jeho ochrany.
Děkujeme za spolupráci.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
S ohledem na to, že služba funguje na dobrovolnosti stran a společnost chce stížnost řešit přímo s oprávněnou osobou, jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.