Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, objednala jsem si doručení zásilky *** do zásilkovny Chrobák, Pražská 218/158, Jablonec nad Nisou.
Dostala jsem tuto zprávu : Dobrý den,
přijali jsme k přepravě vaši zásilku *** určenou na výdejní místo Jablonec nad Nisou, Pražská 218/158. Bohužel toto výdejní místo je v termínu 22.7.–1.9. dočasně uzavřeno z důvodu dovolené, zásilku si tedy budete moci vyzvednout až v pondělí 02. září po obdržení výzvy k odběru .
Dnes mi přišla zpráva, že mám zásilku v Kokoníně, Jasanová 354. Nemám možnost si ji tam vyzvednout. V blízkosti není žádná zastávka MHD
a navíc jsou teď okolo uzávěrky silnic. Chodím o holích, takže nejsem schopná si tam dojít.
Chci, aby byla zásilka doručena na Jablonec nad Nisou, Pražská 218/158
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Hezký den, paní Zítková, obraťte se prosím na náš zákaznický servis (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular), kolegové zjistí, zda je možné zásilku přesměrovat zpět na původní výdejní místo. Věřím, že se vše podaří a brzy si zásilku budete moct vyzvednout tam, kde to máte nejblíž. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.