Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78108Absolutně nekomfortní Business třída

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2024, před 5 měsíci

Tomáš Rychlý

Znění stížnosti

ABSOLUTNĚ NEKOMFORTNÍ A NEDOPORUČUJI!
Jeli jsme s manželkou Business třídou z Ostravy do Prahy. Venku bylo 33 stupňů takže jsme si připlatili v dojmu že pojedeme pohodlně v klimatizovaném vagónu. Bohužel omyl. Uvnitř vagónu to byla sauna 35 stupňů. Po dotazu na obsluhu nám bylo sděleno že klimatizace funguje a je to vše v pořádku. Ptal jsem se paní jestli zná funkce klimatizace ale stala si za svým tvrzením že je vše OK. Po příjezdu do Prahy jsme šli podat stížnost ještě s dalšími cestujícími na pobočku Regiojetu. Pán na pobočce viděl že jsme všichni úplně usmažení a propocení což by být i dle pána nemělo takhle být v bussines třídě. Stížnost jsme museli sepsat mailem což jsme udělali. Ale odpověď přišla velice zajímavá. Dle Regiojetu v horkých dnech je úplně normální že vnitřní teplota přesahuje teploty 30 stupňů a jejich klimatizace je takhle dle jejich tvrzení plně funkční. Absolutně netuším kde přišli k tomuhle tvrzení ale tohle za nás teda už fakt nikdy ne!!!


Požadované řešení

Nabídli nám slevu 25%. Přitom jsme zaplatili 1900kc a komfort se vyrovnal základní jizdence která by nás stala 1000kc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 11:28, před 4 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2024 21:52, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.