Společnost


Benefit Management s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78109Žádná omluva ani nabídka řešení ve věci neposkytnutí plnění

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2024, před 4 měsíci

Karel Havran

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na portál po druhé nepříjemné zkušenosti. Abych mohl využít své benefit body, vždy vyhledávám obchodního partnera pomocí Benefit Plus aplikace, jakož i v posledním případě, kdy jsem si na základě informací, že pobočka spol. Nutriadapt v Ostravě Porubě je partnerem, objednal konzultační služby a vyšetření. Na místě jsem zjistil, že Benefit body však "neumí akceptovat". Služba byla objednaná na čas, a tak jsem ji zaplatil hotově s tím, že dle aplikace budu uplatňovat odpočet z bodů reklamací u Benefit Plus. Obrátil jsem se na linku a tam kromě obhajoby, že si mám před čerpáním partnerství jedn. společností ověřovat přímo zavoláním k nim a tím, že prověří partnerství dané pobočky, žádné řešení ani reklamaci nenabídli. Zanedlouho přišel e-mail opět s vlastní obhajobou a bez jakékoli omluvy, že partnerská pobočka údajně změnila IČ a že partnerem není a že ji teprve nyní mažou ze seznamu (podotkli ještě, že poslední platba body proběhla někdy v červnu). Nikde společnost v komunikaci nepřijímá zodpovědnost za nesprávně uvedené informace ve své aplikaci a za způsobenou škodu a už vůbec nenabízí řešení situace, která tímto vadným plněním nastala, tj. nějakou náhradu za platbu služeb, kterou jsem platil v hotovosti.


Produkt

Nutriadapt konzultace a vyšetření – plnění z benefitních bodů


Požadované řešení

Především bych očekával omluvu za způsob jednání na zákaznické lince, kde jednak chybu nepřiznali, ale zejména z hovoru vyplynulo, že před každým použitím programu bych měl lustrovat každého partnera, zda partner skutečně je či není. Uvítal bych proaktivní řešení situace, kdy nesprávnými údaji uvedenými na webu mi vznikla škoda, a nabídli mi způsob plnění formou nepřímé objednávky z předmětné objednávky a platby a započetli ji proti zůstatku na účtu Benefit Plus. Jak k tomu přece klient přijde, když si vyhledá informace od zdroje, následně provede objednávku, ale plnění neproběhne, protože informace na webu neplatí a partner společnosti Benefit Plus neoznámil ukončení? Zodpovědnost přece nemůže společnost Benefit Plus přehazovat na koncového zákazníka, aby verifikoval informace, které Benefit Plus uvádí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 11:39, před 4 měsíci

Podle § 2913 občanského zákoníku platí, že pokud jedna ze stran smluvního závazku porušila svoji povinnost, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Pokud tedy subjekt stížnosti uváděl určitou společnost jako svého smluvního partnera a spotřebitel si na základě této informace objednal u dané společnosti nabízené služby, mohl by spotřebitel požadovat náhradu nákladů, které mu v důsledku toho vznikly.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 14:26, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.