Počet nahlášených stížností: | 144 |
Z toho za letošní rok: | 18 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dnes jsem zakoupil na přepážce Flixbus v Praze - ÚAN Florenc 2 jízdenky pro dospělé z Prahy do Chomutova, odjezd 10.40.
číslo rezervace ***.
Přestože inzerujete cenu za jízdenku ve výši 119,- Kč, a přestože jsme cestovali zcela bez zavazadel, bylo mi účtováno (a zaplatil jsem) celkem 597,- Kč.
prosím o vysvětlení rozdílu a výše ceny.
děkuji
Pavel Musil
viz popis výše
Vrácení příslušné části zaplacených peněz.
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Pokud prodávající jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.