Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78124Odjezd vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2024, před 4 měsíci

Eva Stružková

Znění stížnosti

Přišla jsem k vlaku (i dalších cca 6 lidí), nemohli jsem se dostat dovnitř, protože nešly otevřít dveře, průvodčí nás celou dobu pozoroval, viděl že chceme nastoupit. Všichni jsme běželi k vagonu kde byly otevřené dveře, ve kterých stal i průvodčí mimochodem, jenže při běhu průvodčí zavelel, že muže vlak odjet. Podotýkám celou dobu nás viděl! Běželi jsme i když se vlak rozjížděl vedle průvodčího který na nás jen tak koukal v těch otevřených dveřích a nic neudělal za celou dobu.

Takové chování průvodčího je fakt nepřípustné a hrozné.

Vlak z Praha hl. n. Do Valašského Meziříčí
Vlak: EC 129
Odjezd: 13:19
Datum: 2.9. 2024
Cena: 227 Kč (nevrátí mi ani peníze za jízdenku)


Požadované řešení

Vysvětlit průvodčímu jak se chovat !
Vrátit peníze za jízdenku, popřípadě dostat slevu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 13:26, před 4 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.