Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den.Dne 14. 8 jsem cestovala z Prahy do Uherského Hradiště s odjezdem z Florence v 6.35. Jízdenku mi pan řidič účtoval v plné ceně, ačkoli jsem uvedla, že jsem senior. Na můj dotaz ohledně výše jízdenky řekl, že cena je jednotná. Je toto jeho tvrzení pravda a Vaše společnost už nemá slevy na jízdném pro seniory? Cena jízdenky byla 559 Kč.
Šimáková
sleva?
|
Tweet |
Dle informací dostupných na webových stránkách společnosti je cena účtovaná dospělým osobám a seniorům odlišná.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Pokud prodávající jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.