Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 2.9. 2024. V prodejně LIDL, Vejprnická ul. Plzeň prodáváte nekvalitní brambory s plísní, které určitě nemůžete prodávat jako potravinu. Na letáku máte krásné brambory a skutečnost je kvalita brambor jako pro prasata. Na ´velké množství plísně na bramborech jsem upozornil prodavačku v prodejně, která vůbec nereagovala. pokud se mi to povede podám podnět na vyšetření kvality brambor na hygieně. Takovéto potraviny mohou způsobit zákazníkům těžkou újmu na zdraví.
ńń
Dát pořádný flastr nákupčímu potravin, že nakoupí a dovolí prodávat závadné brambory !!!
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu, specifičností zboží atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci (https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx), která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.
Dobrý den, pane Voldřichu. Za komplikace se omlouváme. V tomto případě Vám doporučíme, abyste se obrátil na zákaznikou linku a dořešil požadavek přímo s kolegy. My zde na dTestu nemáme možnost Váš požadavek dořešit. Za komplikace se omlouváme a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.