Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#78127PRODÁVÁTE NA PRODEJNĚ NEKVALITNÍ BRAMBORY S PLÍSNÍ.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2024, před 5 měsíci

Miloslav Voldřich

Znění stížnosti

Dne 2.9. 2024. V prodejně LIDL, Vejprnická ul. Plzeň prodáváte nekvalitní brambory s plísní, které určitě nemůžete prodávat jako potravinu. Na letáku máte krásné brambory a skutečnost je kvalita brambor jako pro prasata. Na ´velké množství plísně na bramborech jsem upozornil prodavačku v prodejně, která vůbec nereagovala. pokud se mi to povede podám podnět na vyšetření kvality brambor na hygieně. Takovéto potraviny mohou způsobit zákazníkům těžkou újmu na zdraví.


Produkt

ńń


Požadované řešení

Dát pořádný flastr nákupčímu potravin, že nakoupí a dovolí prodávat závadné brambory !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2024 11:50, před 5 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu, specifičností zboží atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci (https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx), která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2024 07:20, před 4 měsíci

Dobrý den, pane Voldřichu. Za komplikace se omlouváme. V tomto případě Vám doporučíme, abyste se obrátil na zákaznikou linku a dořešil požadavek přímo s kolegy. My zde na dTestu nemáme možnost Váš požadavek dořešit. Za komplikace se omlouváme a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2024 14:59, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 08:42, před měsícem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.