Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den. Dne 1.9. Jsem v prodejně v Chomutově zakoupila Selské klobásy v domění, že budou za cenu uvedenou ve slevě, tedy 74,90 z původních 99.90 Netušila jsem, že se cena nepromítne při ukončení nákupu. Protože jsem měla účtenku v aplikaci hned jsem si ji nezkontrolovala. Mám to 25 km a fakt jsem se nechtěla vracet. Jde o princip takto na mě vydělal Lidl 20kč, ale také mi prodal klobásu s nižším datumem spotřeby to jsem si mohla rovnou koupit klobásy s plnou cenou a trvanlivost delší.Zašlu účtenku i vyfotografované klobásy.napište kam děkuji Krůpová.
Produkt se skevou
Vrácení částky na můj účet
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Krůpová, mrzí nás Vámi popsaná komplikace. Prosíme Vás o zaslání Vašeho podnětu na e-mail hotline@lidl.cz. Odpovědní kolegové s Vámi situaci dořeší. S pozdravem Tým Lidl.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.