Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Albert, Klapkova 26, Praha 8
Horší Albert jsme nezažila, špína, chaos, nepříjemná obsluha, co neumí ani s počítačem, pokladnou a česky taky moc nerozumí.
Už podruhé se mi stalo, že i když mám tři vyplněné kupony, dva mi odečtou a třetí se nepodaří. Pokladní se diví a tvrdí, že jsme nedala kartu.
Nesmysl, to by mi ani neprojela sleva, 20,- Kč a 5% sleva na nákup.
Peníze mi byly po 25 minutách vráceny, ale ten čas, ten pocit a přišla jsme o jednu celou kartičku. Do této prodejny již nevkročím, a budu to řešit i na sociálních sítí
Iveta Grycová, ***
Knihy dětské
Náprava
|
Tweet |
Přestože spotřebitelka označila jako subjekt stížnosti společnost IntermaxGroup AG, z jejího popisu vyplývá, že stížnost měla směřovat na společnost Albert Česká republika, s.r.o. Z toho důvodu jsme stížnost přeřadili.
Jestliže spotřebitel splní všechny podmínky pro nárok na uplatnění kuponu, je společnost povinna mu poskytnout slevu v kuponu uvedenou. V opačném případě může kupující účtenku reklamovat.
Výsledkem takové reklamace by mělo být vrácení rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Stížnost proto uzavíráme.