Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#78151Nedoručujete do 24 hodin

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2024, před 4 měsíci

Jiří Klimeš

Znění stížnosti

2.9. zásilka přijata na expedičním depu Ostrava nad porubkou
3.9 zásilka je na cestě na výdejní místo z-Box je už 18:37 a zásilka nikde nevím jakou cestou dopravujete řekl bych že asi okružní plavbou jinak si to vysvětlit neumím kdykoli jindy jak jsem objednával byla zásilka vždy kolem 15 hodiny k vyzvednutí a teď doručujete nevím jakým stylem ale do 24 hodin určitě ne


Požadované řešení

Doručování zásilek tak jak hlásáte a ne jinak


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 08:59, před 4 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2024 15:16, před 4 měsíci

Dobrý den, pane Klimeši, děláme maximum pro to, aby byla každá zásilka u svého příjemce co nejdříve. Ačkoli jich drtivou většinu doručíme do druhého dne, přesný termín doručení negarantujeme, může jej totiž ovlivnit mnoho vnějších okolností (https://www.zasilkovna.cz/blog/zasilkovna-kde-je-moje-zasilka). Věříme, že všechno dopadne, jak má, a zásilku si budete moct již brzy vyzvednout. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2024 15:16, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.10.2024 09:08, před 3 měsíci


Jiří Klimeš

Hodnocení: