Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
2.9. zásilka přijata na expedičním depu Ostrava nad porubkou
3.9 zásilka je na cestě na výdejní místo z-Box je už 18:37 a zásilka nikde nevím jakou cestou dopravujete řekl bych že asi okružní plavbou jinak si to vysvětlit neumím kdykoli jindy jak jsem objednával byla zásilka vždy kolem 15 hodiny k vyzvednutí a teď doručujete nevím jakým stylem ale do 24 hodin určitě ne
Doručování zásilek tak jak hlásáte a ne jinak
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Klimeši, děláme maximum pro to, aby byla každá zásilka u svého příjemce co nejdříve. Ačkoli jich drtivou většinu doručíme do druhého dne, přesný termín doručení negarantujeme, může jej totiž ovlivnit mnoho vnějších okolností (https://www.zasilkovna.cz/blog/zasilkovna-kde-je-moje-zasilka). Věříme, že všechno dopadne, jak má, a zásilku si budete moct již brzy vyzvednout. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: