Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dnes jsem jela z Rajhradic busem č. 509 odjezd v 5:45 h. V Chrlících nádraží jsme byli o minutu dříve v 5:51 h. Bus 64 má odjezd v 5:53 h, ale už byl pryč. Odjel dříve něm měl. Nechápu proč! Teď tu musím čekat přes 20 min. na jiný spoj. Vše pro občany! Výluky a ještě se nedodržují časy odjezdů.
Dopravě zdar!
Dana Minaříková
Dodržovat časy odjezdů.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.