Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78155Nedodržení času odjezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2024, před 4 měsíci

Dana Minaříková

Znění stížnosti

Dnes jsem jela z Rajhradic busem č. 509 odjezd v 5:45 h. V Chrlících nádraží jsme byli o minutu dříve v 5:51 h. Bus 64 má odjezd v 5:53 h, ale už byl pryč. Odjel dříve něm měl. Nechápu proč! Teď tu musím čekat přes 20 min. na jiný spoj. Vše pro občany! Výluky a ještě se nedodržují časy odjezdů.
Dopravě zdar!
Dana Minaříková


Požadované řešení

Dodržovat časy odjezdů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 06:52, před 4 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 16:09, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.