Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Pořídil jsem si štípačku ke které jsem si zřídil pojištění okamžité výměny což znamená že do 48 hodin jsem měl obdržet jinou. Již tři dny mají zpoždění operátoři si to předávají jak horký brambor!A mě práce stojí.Alza už NIKDY!!!
Co nejrychlejší dodání funkční štípačky samozřejmě kompenzace za nedodržení lhůty.
|
Tweet |
Pokud si spotřebitel zakoupil záruku okamžité výměny, očekává, že bude možné nefungující zboží vyměnit ihned. Na webových stránkách společnosti Alza je navíc uvedeno, že kupující zakoupením služby souhlasí s tím, že v případě žádosti o uplatnění služby je prodávající oprávněn reklamaci vyřešit výměnou za parametrově shodné nebo lepší zboží od stejného, či jiného výrobce a v cenové hladině, která může být povýšena nebo ponížena o 5 % oproti původní ceně zboží, za kterou kupující zboží koupil.
Kupujícímu, jenž zakoupil službu Okamžitá výměna, prodávající zaručuje okamžitou výměnu zboží v případě projevu udávané či jiné záruční vady, dále zaručuje vystavení a vyplacení dobropisu na službu v případě, že adekvátní zboží není do 48 hodin od uplatnění skladem a také dodání zboží v nejkratším možném termínu dle způsobu a místa uplatnění reklamace prodávajícím, přičemž nejdelší doba je uvedená při zaslání zboží zásilkou na adresu Alza.cz - reklamace, Prologis Park - Gate 70, Severní 255, 252 19 Chrášťany, kdy dodání zboží je do tří pracovních dnů.
Jestliže služba nebyla poskytnuta, přestože byly spotřebitelem splněny všechny podmínky, je spotřebitel oprávněn požadovat vrácení částky, kterou za službu zaplatil.
Domníváme se, že v případě nedodržení podmínek smlouvy ze strany prodávajícího by po něm kupující mohl požadovat náhradu škody, která mu v souvislosti s porušením smlouvy prokazatelně vznikla. Záleží však na konkrétním znění smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek.
Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla reklamace či objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.
Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky
Doplňuji číslo reklamace ***.
Zboží již přišlo(sice poškrábané ale přišlo). Po zdlouhavém volání a psaní emailu mi Alza nabídla směšných 200 Kč slevu na další nákup. Což jsem nesouhlasil tak mi nabídli dalších 200 Kč. Samozřejmě to je směšná kompenzace. Zboží odešlo na europaletě na které jsem trval že se to má vrátit byl jsem ujišťován že europaleta mi přijde zpět samozřejmě nepřišla. Připojištění stálo 2600,-proto budu trvat na podobném odškodnění. Poslední vyjádření Alzy maximální odškodnění 1000 Kč což je směšné jelikož paleta stojí 600 služba stála 2600 provolaný kredit 300 Kč a službu protáhli o 6 dnů. Nehledě na to že jsem měl na dělání dřeva vyhrazenou extra dovolenou jelikož jsem počítal že zboží přijde tak jak služba slibuje. Tak to jsem musel dřevo štípat ručně a pomáhali mi i sousedé a zadarmo to rozhodně nebylo. Takže Alza už nikdy.
Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost. Číslo reklamace jsme přesunuli do referenčních údajů stížnosti, aby nebylo veřejně dostupné.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se ke konkrétnímu případu mohla vyjádřit.
Dobrý den,
děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.
Celou situaci jsme se zákazníkem již řešili prostřednictvím Oddělení Péče o zákazníky, kde mu byl původně nabídnut dárkový šek v hodnotě 1000 Kč. Po přehodnocení celé situace jsme se rozhodli kompenzaci navýšit na 2000 Kč. K dnešnímu dni jsme však od zákazníka neobdrželi žádnou zpětnou vazbu ohledně jeho souhlasu či nesouhlasu s tímto řešením.
Jelikož služba Okamžité výměny neproběhla podle pravidel, můžeme nabídnout vrácení finančních prostředků za tuto službu. Je však důležité upozornit, že v případě vrácení peněz nebude možné tuto službu v budoucnu opětovně využít.
Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl na nabídku společnosti reagovat a případně stížnost uzavřít.
Hodnocení: