Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den.Vcera jsme koupili ve Varnsdorfu zkazene vakuovane hovezi maso.Maso bylo jinak barevne a zapachalo, ikdyz melo trvanlivost do konce tohoto mesice.S udivem jsme se divali na etiketu, kde je napsano CERSTVE.Cerstve mohlo byt, ale skladovani v tomto obchode je asi nezname.Po vraceni tohoto masa panu vedoucimu ,jsme s udivem zirali jak se vedouci zachoval. Pry maso nesmrdi,barva mu nevadila a omluva????? kdepaaaak.Tady mate penize. tot vse.Uz vim, ze tento obchod nema ani vedouciho, ktery by se mel ASPON omluvit, natoz maso STALE CERSTVE.Skocili jsme tedy do Billy pro to same maso a rozdil byl jednoznacny.Maso vonelo,barva nadherna a ikdyz stalo nepatrne vic penez,zakoupili jsme ho.S pozdravem Ctvrtecka Daniel.
Kontrola skladovani a domluva vedoucimu za neochotu a vstricnost.
|
Tweet |
Spotřebitel může podat podnět k provedení kontroly uvedené provozovny Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu (masa a masných výrobků).
Co se týče nevhodného chování zaměstnance společnosti k zákazníkovi, je třeba uvést, že mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Je však třeba zdůraznit, že pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému bude vhodné a účelné obrátit se s konkrétní stížností směřující pouze na chování zaměstnanců přímo na jejich nadřízené, popřípadě na zákaznickou linku společnosti.
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost s naším produktem. Kvalita našeho zboží je pro nás prioritou. Bohužel bez konkrétních informací o zboží nemůžeme prověřit celou šarži Vámi zakoupeného masa. Přesto se Vaším podnětem budeme zabývat.
Za chování našeho zaměstnance se omlouváme a stížnost předáme na příslušnou prodejnu s požadavkem o přeškolení zaměstnanců.
S dalšími podněty nás neváhete kontaktovat přímo na naší zákaznické lince hotline@lidl.cz, nebo na bezplatném telefonním čísle 800 115 435.
Doufáme, že i přes tuto špatnou zkušenost si k nám opět cestu najdete.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti se k případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.