Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#7817Zkažené maso,neochota vedouciho

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2015, před 9 lety

Daniel Ctvrtecka

Znění stížnosti

Dobry den.Vcera jsme koupili ve Varnsdorfu zkazene vakuovane hovezi maso.Maso bylo jinak barevne a zapachalo, ikdyz melo trvanlivost do konce tohoto mesice.S udivem jsme se divali na etiketu, kde je napsano CERSTVE.Cerstve mohlo byt, ale skladovani v tomto obchode je asi nezname.Po vraceni tohoto masa panu vedoucimu ,jsme s udivem zirali jak se vedouci zachoval. Pry maso nesmrdi,barva mu nevadila a omluva????? kdepaaaak.Tady mate penize. tot vse.Uz vim, ze tento obchod nema ani vedouciho, ktery by se mel ASPON omluvit, natoz maso STALE CERSTVE.Skocili jsme tedy do Billy pro to same maso a rozdil byl jednoznacny.Maso vonelo,barva nadherna a ikdyz stalo nepatrne vic penez,zakoupili jsme ho.S pozdravem Ctvrtecka Daniel.


Požadované řešení

Kontrola skladovani a domluva vedoucimu za neochotu a vstricnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2015 11:37, před 9 lety

Spotřebitel může podat podnět k provedení kontroly uvedené provozovny Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu (masa a masných výrobků).

Co se týče nevhodného chování zaměstnance společnosti k zákazníkovi, je třeba uvést, že mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Je však třeba zdůraznit, že pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému bude vhodné a účelné obrátit se s konkrétní stížností směřující pouze na chování zaměstnanců přímo na jejich nadřízené, popřípadě na zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2015 12:53, před 9 lety

Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost s naším produktem. Kvalita našeho zboží je pro nás prioritou. Bohužel bez konkrétních informací o zboží nemůžeme prověřit celou šarži Vámi zakoupeného masa. Přesto se Vaším podnětem budeme zabývat.
Za chování našeho zaměstnance se omlouváme a stížnost předáme na příslušnou prodejnu s požadavkem o přeškolení zaměstnanců.
S dalšími podněty nás neváhete kontaktovat přímo na naší zákaznické lince hotline@lidl.cz, nebo na bezplatném telefonním čísle 800 115 435.
Doufáme, že i přes tuto špatnou zkušenost si k nám opět cestu najdete.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2015 09:08, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2015 08:31, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti se k případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.