Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78173Nevrácení jízdného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2024, před 4 měsíci

Dáša Skoumalová

Znění stížnosti

Dobrý den, přes eshop jsem zakoupila 2 jízdenky do Popradu RKHDP8,týden před odjezdem skončila má kamarádka na operačním sále. Dle velmi vstřícné komunikace s Vaším operátorem jsem dle jeho pokynů požádala o vrácení jízdného.
Dle Vaších instrukcí jsem poslušně čekala 3 měsíce na vyřízení. A dosud nic. Prosím o vyjádření.
Děkuji. Skoumalová


Požadované řešení

Prosím o vrácení jízdného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2024 16:41, před 4 měsíci

Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost České dráhy, a.s.

Dle dostupných informací je možné jízdenku stornovat 15 minut před odjezdem vlaku bez storno poplatku. Jestliže tak bylo spotřebitelem učiněno, mělo dojít k navrácení jízdného v plné výši.

V tomto případě spotřebiteli doporučujeme se obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s., která by mohla storno jízdenky prověřit.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.