Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Po zakoupení hotového jídla svíčkové z Zdravá výživa ze Strážnice,jsem ohřál a nestačil se divit.Oddeleny tuk od omáčky,kus flaxi místo pěkného masa.Knedliky lepivé.Chut katastrofa.Kdyz to bylo od Jakuba Sailera,tak bylo vše v pohodě.Obal je podobný,ale nedá se to jíst.Kontrolujete kvalitu,nebo vás to nezajímá? Jankovsky Pelhřimov
Vyhoďte je,a berte to od Sailera.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Změna sortimentu zboží (případně dodavatele zboží) je výhradně na vůli prodávajícího. Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, pane Jankovský. Za komplikace se omlouváme. V tomto případě Vám doporučíme, abyste kontaktoval náš zákaznický servis na čísle 210 023 400. My zde na dTestu nemáme možnost informace ověřit. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.