Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#78187Hotová jídla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2024, před 4 měsíci

Jaroslav Jankovský

Znění stížnosti

Po zakoupení hotového jídla svíčkové z Zdravá výživa ze Strážnice,jsem ohřál a nestačil se divit.Oddeleny tuk od omáčky,kus flaxi místo pěkného masa.Knedliky lepivé.Chut katastrofa.Kdyz to bylo od Jakuba Sailera,tak bylo vše v pohodě.Obal je podobný,ale nedá se to jíst.Kontrolujete kvalitu,nebo vás to nezajímá? Jankovsky Pelhřimov


Požadované řešení

Vyhoďte je,a berte to od Sailera.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2024 11:12, před 4 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Změna sortimentu zboží (případně dodavatele zboží) je výhradně na vůli prodávajícího. Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2024 08:40, před 4 měsíci

Dobrý den, pane Jankovský. Za komplikace se omlouváme. V tomto případě Vám doporučíme, abyste kontaktoval náš zákaznický servis na čísle 210 023 400. My zde na dTestu nemáme možnost informace ověřit. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 11:55, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 09:03, před měsícem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.