Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
NA ADRESU IVA A LIBOR BROMOVI,T.G.MASARYKA 787,34701 TACHOV NEBYLA DORUCOVANA POSTA,OBDOBI DUBEN,KVETEN 2024. TIMTO,NAM VZNIKLA ZA NEDBALOST,FINANCNI POKUTA 402 EURO.MANZEL,PRACUJE NEKOLIK LET V NEMECKU,KAZDY ROK DELAME DANE,KDY NAM PAK PRIJDE POSTOU CASTKA DOPLATEK NEBO PREPLATEK.DOPOSUD NEBYL PROBLEM,VZDY JSME TO MELY DORUCENO DO KVETNA. AZ TED NAM CHODI POSTA,ALE TO UZ NAM PRISLA UPOMINKA Z NEMECKA,MY JSME TO POJALY K ZAPLACENI,ZA DALSICH DESET DNI,PRISLA POSTA OPET Z NEMECKA K ZAPLACENI.TO,UZ MI ALE NEDALO A NECHALA JSEM TO PRELOZIT.PRVNI DOPIS BYLA UPOMINKA O ZAPLACENI,DRUHY DOPIS PENALE.NEBUDEME PLATIT ZA NEDBALOST DORUCOVANI.CASTKU ZADAME UHRADIT. HLAVNE,KDYZ JSEM TO ZACALA RESIT NA POSTE,ODPOVED DOSTANU,ZE VEDELY O NEDORUCOVANI NEJAKE OSOBY. BROMOVA
UHRADIT VZNIKLOU FINANCNI CASTKU
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.