Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
v pondělí 2.9.24 Váš kurýr doručil můj balík č. 46191768366 do výdejního místa "Kytičky z vesničky, ul Železničárů, Kladno. Pracovní doba tohoto krámku je 9-17.00.
Přijela jsem před 16.00 hod. Bylo zavřeno, na krámku papírová cedule, že dnes měli do 15.00 a zítra a pozítří mají dovolenou ! Jak může kurýr "odložit" balík tam,
kde se k němu nikdo nedostane ?
Napsala jsem na FB toho krámku velmi rozezlený e-mail (ne sprostý, pouze hodně naštvaný) s tím, že příjmou balíky, na které lidi čekají a odejdou na dovolenou, a že je to vrchol sprostoty. Tím tento incident pro mně skončil, ne však pro paní Kytičku z vesničky. Když jsem si pro balík ve čtvrtek přijela, paní mi začala vysvětlovat, že jsem byla na ně "hodně zlá a proč". Snažila jsem se jí vysvětlit, že mi způsobily velký problém, paní mi sdělila, že to určitě takový problém nebude a že jsem hrozně negativní a že mám u nich černý puntík a měla jsem zavolat na číslo toho krámu a oni by mi balík přivezly a podobné nesmysly, v podstatě mi vysvětlila, že jsem žádný problém neměla, že můj problém je negativizmus a podobné ezoterické nesmysly......
Balíky hodně posílám a hodně přijímám, ale s takovým amaterizmem a drzostí jsem se ještě nesetkala. Ale všechno je jednou poprvé.
Pokud budete mít víc takových výdejních míst, budou v ohrožení ne jenom příjemci, ale i Vaše pověst, ale to asi víte....
S pozdravem
M.Gavalierová
Výdejní místo "Kytičky z vesničky, ul. Železničárů Kladno" je naprosto nevhodné pro tyto účely.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.