Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 9.8.2024 mi bylo nabouráno mé osobní auto,škodu jsem hned nahlásil na pojišťovnu viníka a dále jsem pokračoval ve standardních krocích aby mi bylo jednak opraveno mě auto a jednak abych měl náhradní vozidlo na které mi vznikl nárok. Řešil jsem to s likvidátorem pan T. vybral si servis který v danou chvíli neměl náhradní auto proto jsem požádal pojišťovnu aby zařídila náhradní vozidlo z půjčovny. Bylo mi sděleno že to může být maximálně 14 dní že oprava déle trvat nemůže odpověděl jsem že nemám ponětí jak dlouho trvá oprava této škody pan T. řekl že nemůže to déle,že to nelze vykázat protože nemůže znevýhodňovat pojišťovnu ani klienta v roli viníka nehody. Auto z půjčovny jsem měl 21.8.2024 do dnešního dne 6.9.2024 kdy mělo bylo oznámeno že si dnes vyzvednou vozidlo reagoval jsem že nemám ještě opravené vozidlo. Odpověď vyřiďte si to s likvidátorem. Volám panu T. který nereaguje a vždy jsem přepojen zřejmě na call centrum pojišťovny. Takže jsem bez náhradního vozidla na KTERÉ MAM NÁROK PO CELOU DOBU OPRAVY MÉHO VOZIDLA a ještě ke všemu nemám své vozidlo a to ani opravené. Pan T. nechce poškozovat pojišťovnu a klienta viníka nehody ale člověka který je poškozený tak ano. Nemám náhradní auto máme malé dítě dopravují se do práce na nákup se ženou a další věci nemůžu absolutně nic a je mě tím způsobena ještě větší újma a škoda. Žádám aby byla sjednána náprava a budu požadovat kompenzaci za způsobené potíže a náklady a budu řešit tuto situaci oficiální cestou s kompetentními úřady. Není přece možný aby poškozený byl ještě více poškozený
Číslo škodné události *** Králíček Pavel
Poskytnutí náhradního vozidla než bude dokončena oprava a kompenzace za vzniklou újmu.
|
Tweet |
Pojistné smlouvy se řídí zejména pojistnými podmínkami, které jsou součástí smlouvy. Tyto podmínky si pojišťovna může stanovit podle svého uvážení, přičemž spotřebitel uzavřením smlouvy s těmito podmínkami souhlasí.
Jestliže byly splněny všechny podmínky a nárok na náhradní vozidlo spotřebiteli vznikl, je pojišťovna povinna svůj závazek dodržet. V opačném případě je vhodné obrátit se s reklamací přímo na pojišťovnu. Pojišťovna je povinna vyřídit reklamaci do 30 dní od jejího doručení.
V případě uznání reklamace by poté spotřebitel mohl kromě náhradního vozidla požadovat také přiměřenou kompenzaci.
Pokud se spor týkající se neživotního pojištění nepodaří vyřešit smírnou cestou, mohou se spotřebitelé obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.
Pokud selžou všechny cesty smírného řešení sporu, může se spotřebitel obrátit na advokáta a jeho cestou podat žalobu k civilnímu soudu. Databáze advokátů je dostupná mj. z https://www.dtest.cz/advokati.
Vážený pane Králíčku,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Stižnosti
Generali Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Stižnosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.