Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#78199Dostupnost akčního zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2024, před 4 měsíci

Miroslava Velenová

Znění stížnosti

Dobrý den, bohužel se velice často stává, že zboží v akci je v tak malém množství, že zákazník má už první den, popřípadě druhý smůlu. Poslední příležitost se s tím setkatjsme měli v tomto týdnu - od čtvrtka 5.9.2024 bylo v akci pivo Zubr a hned v pátek 6.9.2024 ráno pivo na prodejnách nebylo. Dle telefonického rozhovoru s pracovnicí na pražské centrále nám bylo řečeno, že pivo není na žádné prodejně v Olomouci, ale pro jistotu si prodejny máme objet. Jen do Olomouce to máme 20km, takže by se nám akční cena s objíždéním prodejen určitě nevyplatila. Myslím, že pokud jde o akční zboží pro určitý počet dnů mělo by na prodejnách v těchto dnech být a navíc pivo nepatří k nedostatkovému zboží.


Požadované řešení

Akční zboží by mělo být na prodejnách v dostatečném množství po celou uváděno dobu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2024 11:25, před 4 měsíci

Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Jestliže se jedná o zboží v akci:
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2024 07:07, před 4 měsíci

Dobrý den, paní Velenová, mrzí nás, že jste si neměla možnost akční zboží zakoupit. Akční sortiment se z pravidla chystá do regálu den před začátek akce. Bohužel zde nedokážeme zjistit z jakého důvodu nebylo zboží k dispozici. Může se stát, že dané zboží není dodavatelem dodáno, ale v takovém případě by tato informace měla být uvedena v akčním letáku, nebo přímo v prodejně. Pokud by tato informace nebyla nikde uvedena, měl by Vám personál prodejny situaci objasnit a omluvit se za ni. Mrzí nás, že se tak ve Vašem případě nestalo. Tým Lidl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 09:59, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2024 21:26, před měsícem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.