Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, bohužel se velice často stává, že zboží v akci je v tak malém množství, že zákazník má už první den, popřípadě druhý smůlu. Poslední příležitost se s tím setkatjsme měli v tomto týdnu - od čtvrtka 5.9.2024 bylo v akci pivo Zubr a hned v pátek 6.9.2024 ráno pivo na prodejnách nebylo. Dle telefonického rozhovoru s pracovnicí na pražské centrále nám bylo řečeno, že pivo není na žádné prodejně v Olomouci, ale pro jistotu si prodejny máme objet. Jen do Olomouce to máme 20km, takže by se nám akční cena s objíždéním prodejen určitě nevyplatila. Myslím, že pokud jde o akční zboží pro určitý počet dnů mělo by na prodejnách v těchto dnech být a navíc pivo nepatří k nedostatkovému zboží.
Akční zboží by mělo být na prodejnách v dostatečném množství po celou uváděno dobu.
|
Tweet |
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Jestliže se jedná o zboží v akci:
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Velenová, mrzí nás, že jste si neměla možnost akční zboží zakoupit. Akční sortiment se z pravidla chystá do regálu den před začátek akce. Bohužel zde nedokážeme zjistit z jakého důvodu nebylo zboží k dispozici. Může se stát, že dané zboží není dodavatelem dodáno, ale v takovém případě by tato informace měla být uvedena v akčním letáku, nebo přímo v prodejně. Pokud by tato informace nebyla nikde uvedena, měl by Vám personál prodejny situaci objasnit a omluvit se za ni. Mrzí nás, že se tak ve Vašem případě nestalo. Tým Lidl
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.