Společnost


dm drogerie markt s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#78210Nekvalitní výrobek, může dítěti ublížit!!!

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2024, před 4 měsíci

Petra Borovianová

Znění stížnosti

Koupila jsem prsní vložky Babylove mama ( stillenlagen) do kojící podprsenky. Chtěla bych upozornit všechny maminky ať toto zboží nekupují!!!! Špatně vyrobené a nedrží spoj, tudíž vypadává vata a dítě mi ji shltlo. Nebyl to je jeden kus, ale většina v krabici. Naštěstí měsíční dcera vyblinkala a i ve stolici jsem našla. Nikdy víc tento výrobek z Dm!! Dejte si pozor!!!


Produkt

Babylove mama (stillenlagen) 60ks


Požadované řešení

Žádnou náhradu nechci! Jen aby si to přečetlo, co nejvíce maminek a toto zboží nekupovaly, může to ohrozit dítě!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2024 16:31, před 4 měsíci

Jestliže má spotřebitel podezření, že by se mohlo jednat o nebezpečný výrobek, může se obrátit na Českou obchodní inspekci. ČOI vede na svých stránkách seznam rizikových výrobků. Více informací lze nalézt na https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-vyrobky/. Na stránkách ČOI je rovněž možné podat podnět na nebezpečný výrobek.

Zároveň je možné nebezpečný výrobek nahlásit na stránce https://www.dtest.cz/nebezpecny-vyrobek/vlozit/

Mimo to platí, že pokud věc neodpovídá ujednanému popisu nebo není vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje, má vadu. Vadné zboží může spotřebitel u prodávajícího reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2024 08:54, před 2 měsíci

Dobrý den,

velice nás mrzí Vaše nespokojenost s produktem naší privátní značky. Rádi bychom záležitost prověřili. Prosíme, napište nám na dm@dm.cz číslo šarže z krabičky produktu, abychom se tím mohli více zabývat.

Předem děkujeme a přejeme

dm zákaznický servis
dm@dm.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2024 21:53, před měsícem


Petra Borovianová

Dobrý den,
Chvilku to sice trvalo, ale při kontaktování společnosti DM se podařilo situaci řešit. Prozkoumali výrobek a odpověď byla :
zkontrolovali jsme zadržené vzorky uvedené šarže a nezjistili jsme žádné abnormality. Domníváme se, že se jedná o krátkodobou závadu. Při výměně rouna se může stát, že napětí rouna je dočasně příliš slabé, což znamená, že prsní vložka není správně utěsněna.Tato chyba byla mezitím odstraněna. Všechny suroviny používané při výrobě prsních vložek jsou pro miminka bezpečné.

Doufám, že tedy i nadále se obdobná situace nestane.
DM kompenzovalo náhradu škody dárkovou kartou, což si velmi cením. Mám jejich výrobky ráda.
Hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2024 09:19, před měsícem

Dobrý den, velice Vám děkujeme za důvěru a těšíme se na Vaši další návštěvu v dm. dm zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.